Nyt oikeesti meikä hermostu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yks mikä mua alko kans hirvittään.. oonko mä ihan säälittävä jos pyydän jonku tänne mörösyötiksi?

Täs meidän naapurikunnassa on päässy tirkisteliä taas pois vankilasta.. ei siitä muuten oiskaan haittaa, mut on alkanu tunkeutua ihmisten taloihin sisälle. Oli sukulaistytön kaveri heränny siihen ku oli silittäny poskesta. Ja meil ei saa kaikkia ovia lukkoon siten ettei niitä sais auki

Tunnetko miehen kaverien vaimoja. Pyydä heistä joku teille siksi aikaa, kun miehet pois. Vai ovatko kaikki työelämässä?
Ei siinä ole mitään säälittävää, jos sinne jonkun pyytää.

niin en mä sitä muuten pelkäiskään, mut oli Ti iltana naapuri nähny sen tirkisteliän auton 5km päästä meiltä pussipysäkillä. Ku ois edes koira, mut kissa ei taida osata haukkua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Ilman muuta saavat järjestää sulle sitten auton. Se nyt on pelkästään kohtuullista.

Pyydä jotain hyvää kaveriasi kylään viikonlopuksi, lämmitätte vaikka saunan ja teette toisillenne kasvonaamiot tai jotain muuta kivaa. :)

hemmottelu ois kyllä ihanaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja K:
Vedät ne autolla sinne kalareissupaikkaan ja jätät niille vain asuntovaunun ja haet vasta sitten kun miehesi tajuaa että vois ajatella ennemmin rakastaan kuin kavereitaan! ;)
..Vai olisko se niille enemmänki palvelus..

Voisin viedä ne sinne ja sanoa et tulkaa kotiin kyydillä minkä löydätte, mä oon teidät vieny ni joku muu saa hakea :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Vedät ne autolla sinne kalareissupaikkaan ja jätät niille vain asuntovaunun ja haet vasta sitten kun miehesi tajuaa että vois ajatella ennemmin rakastaan kuin kavereitaan! ;)
..Vai olisko se niille enemmänki palvelus..

Voisin viedä ne sinne ja sanoa et tulkaa kotiin kyydillä minkä löydätte, mä oon teidät vieny ni joku muu saa hakea :D

Kannatan :)

ku uhkasin etten anna autoa, miehillä ois joku pienempi auto mut siihen ei mahu kaikki (ovat sen verran isoja miehiä). Ni meinas et hän menee istuun matkan ajaksi asuntovaunuun.. seuraava asia mistä kimpaantua. Ettei sitä kuitenkaan tarvi alkaa uhitteleen niin ku pikkupojat jos ei saa tahtoaan läpi..

menevät sit meidän autolla, mut mulle tulee toinen auto tilalle..

äsken tuli ilmoitus et tunninpäästä pitää olla 30km päässä (saan sieltä sit sen toisen auton). Ei muuten onnistu, mä en lähe mihinkään ennen kuin lapset on syötetty (just olin laittanu perunat kiehumaan). Härnäsin miestä et siinäpähän sillä sit on jutun juuri reissulle ku voi motkottaa miten äkänen emäntä sillä on. :D

Kyl sitä sen verran nolotti et käski mun nukkua yön, et hän voi heräillä vauvan takia. No heräsin kyl ite ensin, ja heräsin sit sen mut pää-asia ettei ite tarvinu pomppia jokavälissä ylös.

Uusimmat

Yhteistyössä