Nyt ois hyvät neuvot kalliit! Liika märkyys seksin aikana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tää on ihan kamalaa, oon niin märkä et vaan litisee ja lotisee ja mä en tunne mitään - miehestä en tiedä, kun en ole kehdannut kysyä (juttu niin alussa). Muutoin olen aktiivinen ja innokas seksin suhteen, mutta tän kosteusongelman vuoksi olen alkanut olla pidättyväinen ja koko seksi ajatuksenakin ahdistaa...

Voiko liukkautta vähentää mitenkään... Voisiko esim. e-pillereillä olla osuutta asiaan, auttaisiko merkin vaihto tms. Ja mitenköhän tuo jo liiallinenkin liukkaus seksiin vaikuttaa, tuskinpa tekee miehenkään mielestä paremmaksi?

Luultavasti ongelma helpottaa jo aika pian suhteenne jatkuessa. Itsellä ainakin kävi niin, että ne ihan ensimmäiset viikot oli tavallaan "liian intona" ja sitten litisi ja lotisi. Toinen hyvä keino on kuivattelu. Eli pidätte kesken seksin taukoja. Se on itseasiassa oikein mukavaa ja seksi jatkuu pidempään :)
Emätinpieruihin auttaa asentojen vaihto. Esim. Jos mä olen päällä, ei ilmaa sinne kerry.

[QUOTE="vieras";22991750]Miehen vaihto rumempaan voisi auttaa.[/QUOTE]

Mä oon kanssa samoilla linjoilla! Rumempi äijä, joka ei esileikistä tajua mittään. Jos mies haisis vähän edes, on alapää kuiva ku aavikko!

Mä kans alkuaikoina (ja vielä joskus ihan muutenkin) olin ihan liian innoissani. Salaa kuivailin johonkin lakanaan. Mut sit kerroin miehelle kyllä aika nopsaan, ihan vaan sillai 'mua melkein hävettää kun oon niin innoissani' mut mies oli kyllä ihan vaan otettu että hän on niin innostava ;) Kun asian sai sanottua ei nolottanu enää ollenkaan ja saattoi olla ihan vapaasti että 'oota mä kuivaan vähän' Mies ei kyllä havainnut liukkaudessa mitään ongelmaa, ja muakin lähinnä ärsytti tunne kun se kun se lima kuivuu ja kylmenee jossain pakaroilla. Kerro sille!

Minulla on ollut sama 'ongelma' koko ikäni ja olen jo nelikymppinen. Ei siinä muu auta kuin pyyhkiä välillä paöerilla ylimääräisiä pois. Liukkaus oli hyvä juttu isomunaisen miehen kanssa. Ei tarvittu ylimääräisiä liukkareita.

Yhteistyössä