Nyt olen kieltämättä kyl vähän vahingonilonen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kieh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kieh

Vieras
Vaik ei sais olla...
Oltiin su menossa katsoon miehen veljen vauvaa ja ku mies soitti ja kysy et voidaanko tulla niin uus äiti sano et he haluaa lepäillä sen päivän.

Eikä ole ensimmäinen kerta ku ei tälle rouvalle passaa nähdä meitä. Sillon ku oli vielä raskaana,odotusaika oli niin niin vaikeaa, vaikka todellisuudessa kaikki hyvin, maha niin pieni ku voi olla ja muutenkaa ei ollu mitään ongelmia. No silllon hän ei voinu tulla meille kylään ku ei jaksanu istua autossa tunnin matkaa. (yllättäen jakso kumminki 4tunnin matkan kotiinsa)

Ja kaikki muut kerrat ku keksii jotain ihme syitä et ei voi meitä nähdä. Mulle sit on kyl niiin lässyn lässyn ku nähdään.

No veli oli soittanu tänää mun miehelle ja ollu tulos tänne. Sano et nukkunu sohvalla sunnuntain jälkeen ja muutenki aika kyspä sen akan tempauksiin!!!

kyllä minäkin kotiin matkustan vaikka 16tuntia tuollaisen "sukulais-akan" luota.

kyllä mä kunnioittaisin uuden äidin toivetta läpisemättä. imetyskin voi olla niin vaikeaa... ja jos ukko niin lapsellinen että kun elämä muuttuu, painelee veljen sohvalle nukkuu?? huh huh

Alkuperäinen kirjoittaja fs:
kyllä minäkin kotiin matkustan vaikka 16tuntia tuollaisen "sukulais-akan" luota.

kyllä mä kunnioittaisin uuden äidin toivetta läpisemättä. imetyskin voi olla niin vaikeaa... ja jos ukko niin lapsellinen että kun elämä muuttuu, painelee veljen sohvalle nukkuu?? huh huh

Ei se meidän sohvalla ole nukkunut vaan omalla. Ja tulos meillä vaan käymään ku haluaa nähdä meidänki lapsia josus. Jos selittäsin kaikki sen tempaukset niin muuttus sullaki ääni kellossa.

No selitämpä yhden tapauksen viimekesältä. Mun mies oli hommannu veljelle ja sen naiselle mökin työpaikan kautta. Me ajettiin tunnin lenkki eka et viedään avaimet niille ja mentiin sit muualle sukuloimaan. Oli puhe et me mennään myös kahden lapsen kans sinne sit la iltana. No oltiin sit ajamassa sinne ja mies soitti veljelle et ollaan tulos ja et meidän jätkällä kamala nälkä, se et ok he tekemässä just ruokaa meille asti. No ajettiin sit sinnepäin ja veli soittaa yhtäkkiä et tämä nainen sanonu et jos he sais kumminki rauhassa olla siellä. Tehtiin sit 2 tunnin lenkki turhaan ja ei auttanu ku mennä huoltsikalle syömään! Et tällänen kiva sukulais rouva meillä.

Yhteistyössä