Peppari Aktiivinen jäsen 20.11.2006 20 818 8 38 17.04.2008 #1 Eilen tuli vedettyä viisi Kotiuunin korvapuustia ja nyt uunissa köllöttää kolme mansikkarahkaviineriä niin ja kolme lihapasteijaa
Eilen tuli vedettyä viisi Kotiuunin korvapuustia ja nyt uunissa köllöttää kolme mansikkarahkaviineriä niin ja kolme lihapasteijaa
V vieras Vieras 17.04.2008 #2 Ja mä' pääsin onneksi eroon siitä ja nyt on jo pari kiloa tiippunut painosta, jätin samalla myös karkit pois.
Ja mä' pääsin onneksi eroon siitä ja nyt on jo pari kiloa tiippunut painosta, jätin samalla myös karkit pois.
R Ruttunokka Aktiivinen jäsen 02.06.2004 2 088 0 36 17.04.2008 #3 Mä ajattelin vääntää eilisestä perunamuussin lopusta perunarieskaa. Pullaa en ole koskaan oikein oppinut syömään... pitäisköhän opetella?
Mä ajattelin vääntää eilisestä perunamuussin lopusta perunarieskaa. Pullaa en ole koskaan oikein oppinut syömään... pitäisköhän opetella?
T Tumpula Vieras 17.04.2008 #5 Mulla taas on jokakeväinen syömättömyyskausi. Syön aamupalan ja sen jälkeen ei ruoka maistu ennen iltaa. Joka kevät sama juttu. En mä sinänsä valita, on helppo päästä bikinikuntoon kun ei tee mieli syödä mitään.
Mulla taas on jokakeväinen syömättömyyskausi. Syön aamupalan ja sen jälkeen ei ruoka maistu ennen iltaa. Joka kevät sama juttu. En mä sinänsä valita, on helppo päästä bikinikuntoon kun ei tee mieli syödä mitään.
R r u u s a Tunnettu jäsen 07.01.2005 16 450 137 63 17.04.2008 #7 Puuuh... mullon tosi krapula, kun ei pullakaan kuulosta muuta kuin... :x
V Viblsp Vieras 17.04.2008 #8 Me tehtiin pari päivää sitten pullaa isompien kanssa, itelle riitti pari, mutta muksuille maistuu vielä.
Me tehtiin pari päivää sitten pullaa isompien kanssa, itelle riitti pari, mutta muksuille maistuu vielä.