Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Toivottavasti tänään paikalla ei oo näitä pyllyreikä-ihmisiä..
Ja onnea tytölle !
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Toivottavasti tänään paikalla ei oo näitä pyllyreikä-ihmisiä..
Ja onnea tytölle !
No joo... Sit poistan kyl koko kuvan! Ilkeitä ihmeisiä välillä täällä, pääasia että mun tyttö on ikionnellinen siitä! Ja se on oikeesti mahtava! =)
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Waude! Eihän tuota raskis ees syödä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Toivottavasti tänään paikalla ei oo näitä pyllyreikä-ihmisiä..
Ja onnea tytölle !
No joo... Sit poistan kyl koko kuvan! Ilkeitä ihmeisiä välillä täällä, pääasia että mun tyttö on ikionnellinen siitä! Ja se on oikeesti mahtava! =)
No tuosta ei kai kukaan voi pahalla tahdollakaan sanoa mitään sellaista kuin siitä kukkakakusta. Tosi ihana on, ja onnea tytölle. Toivottavasti malttaa kuitenkin syödä kakkuaan, ettei halua vaan säilyttää sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Toivottavasti tänään paikalla ei oo näitä pyllyreikä-ihmisiä..
Ja onnea tytölle !
No tuosta ei kai kukaan voi pahalla tahdollakaan sanoa mitään sellaista kuin siitä kukkakakusta. Tosi ihana on, ja onnea tytölle. Toivottavasti malttaa kuitenkin syödä kakkuaan, ettei halua vaan säilyttää sitä![]()
No niinpä! Jos tosta joku keksii pahaa sanottavaa, on kyllä niin tarkoitushakuista meininkiä että voi jättää omaan arvoonsa. Aivan ihana kakku! Mitä siellä on täytteenä?