Nyt on kauhea nimiongelma :o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Esikoisella on kolme nimeä, pitääkö niitä nyt olla sama määrä tällä toisellakin ? :D Kun mä niin tykkäisin, että Iida Olivia riittäisi...vaan täytyykö meiän tyrkätä siihen väliin vielä yksi nimi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä:
turha mennä sotkemaan mieleistä nimeä jollain extranimellä vain muodon vuoksi ellei siihen oikeasti keksi kolmatta nimeä, josta tykkää.

No, se toinen vaihtoehto on Iida Lotta Olivia, tykätään kyllä siitäkin. Jotenkin vaan toi kaksi nimeä olis kivempi :)

Mä laittaisin kolme "tasavertaisuuden" vuoksi. Jossain vaiheessa lapset kuitenkin asiaa pohtivat, et miks "tolla" on kolme ja mulla vaan kaksi nimeä. Miedän kahdella lapsella on kolme ja kolmannelle tulee myös. Itselläni on kolme nimeä, miehellä kaksi. En ole kokenut kolmea ongelmaksi. Pitää vaan sopia yhteen (eli just viimeiseksi useampi tavu tai jos ekassakin monta tavua, niin keskelle lyhyempi) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:
rakkaimalla lapsella on 3 nimeä ;) Ei minusta ole kamalaa kirjoittaa papereihin 3 nimeä. Ja tylsää jos kaksi.

näinpä :D
2 nimeä on tosi tylsä ja jos eiskoisella on kolme on hyvä toisellekin tasavertaisuude vuoksi laittaa kolme nimieä. lapset kilpailee kaikesta ja mahtaa kuopuksesta tuntua kurjalta jos hänellä on vähemmän nimiä :D

Yhteistyössä