Nyt on kultalusikka suussa ja syvällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nems
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nems

Vieras
Vanhempani myyvät meille talonsa, lapsuudenkotini. Saamme alennusta siitä niin paljon kuin on mahdollista antaa, eli maksamme 75% hinnasta. Kävimme pankissa kysymässä lainaa tänään. Kahdeksantuhatta vähemmän pankki suostuu antamaan kuin mitä tarvitsisimme. Miehen vanhemmat lupasivat sitten antaa meille sen 8000 euroa lainaksi nollakorolla, että saamme talon. Olen niin onnellinen ja kiitollinen tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24964074:
Outoa, jos tollanen on kultalusikkasuussa olemista niin en halua edes tietää monta minulla niitä sitten onkaan.

No kun ihan "ansiotta" saamme talon, johon meillä ei normaalisti olisi varaa mitenkään. Minä siis pidän tätä kultalusikkana suussa :)

No kun ihan "ansiotta" saamme talon, johon meillä ei normaalisti olisi varaa mitenkään. Minä siis pidän tätä kultalusikkana suussa :)

Kyllä tuo nyt on ihan tavallinen teräslusikka. Olisivat antaneet edes ennakkoperintönä, niin ymmärtäisin hehkutuksen. Nyt makselette tiukkaa lainaa, jos pankki ei edes anna tarpeeksi, niin maksukykynne on aika tiukoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24964074:
Outoa, jos tollanen on kultalusikkasuussa olemista niin en halua edes tietää monta minulla niitä sitten onkaan.

Peesi. Tuon kultalusikkamääritelmän mukaan mulla on ainakin täysi kuuden hengen aterinsetti kaikkine alku- ja jälkiruokavälineineen, pirtelölusikat, rapu- ja osteriveitset sekä salaatti- ja kakkuottimet :)

Palstalla kutsuttiin kultalusikka suussa syntymiseksi sitäkin, jos vanhemmat tulevat takaamaan lastensa asuntolainat. Eli jos siihen vertaa niin tuossa on tuplasti kultalusikkaa :)

Ap, tosi kiva juttu teille.

Yhteistyössä