nyt on kyllä tytöllä paha mieli =(

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
n. 2kk sitten saatiin lappu että läheisessä leikkipuistossa on liikunta leiri.
ilmoitin tytön sinne ja sitä on nyt 2kk kyselty ja odoteltu.
eilen tyttö innoissaan jo suunnitteli mitä laittaa päälleen ja mitä juotavaa haluaa mukaan.
nyt aamulla liikuntaleirin piti alkaa klo.10.00 ja tyttö on koko aamun voimistellut,lauleskellut ja tanssinut että on hyvä lähteä liikkumaan.
nyt sitten tuli viesti että liikuntaleiri on peruttu:(
tyttö on nyt aivan surullinen kun ei pääsekkään.
mitähän kivaa ja vastaavaa sitä nyt sitten keksisi kun esikoisenkin leiri alkoi tänään.

Voi vitsi. Nuo tilanteet ovat oikeasti hankalia ja kiusallisia kaikille. Olen itse joskus joutunut perumaan myös leirejä, mutta en koskaan näin viimetingassa.

Yhden kerran kävi niin, että peruimme 2-päiväisen leirin, mutta pidimme ensimmäisen päivän "pajapäivänä" ja selvitimme siinä aamulla, että leiriä ei voida toteuttaa laajemmin. Samalla lapset saivat sellaisen puuhakortin, jonka ihana nuori vapaaehtoistyöntekijämme laati pikapikaa päivän aikana, ja jonka ohjeilla ja leirillä saadulla evästyksellä lapset saattoivat kotona toteuttaa leirin ohjelmaa laajemmin.

Mutta jos se on liikuntaleiri, niin pidätte sitten mahdollisuuksien mukaan oman leiripäivän, kuten edellä oli. Äidin ja tyttären disco, uimarantakäynti fillarilla jäätelöineen, pituushyppyharjoittelua pihamaalla, frisbeen heittoa sekä pituus että tarkkuus näkökulmasta...

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja kullanmurut:
Lähde itse järjestämään tytöllesi liikunta päivä. Seikkailette metsässä, teette vaikka temppuradan. otatte eväitä mukaan. tai lähtekää rannalle

oishan tuo muuten aivan kiva idea mutta ei paljoa pysty kun perheessämme on alle 3 viikkoinen vauva.
pitää järjestää vaikka jonkin näköinen liikunta rata sisälle =)
illalla saa vaikka mennä iskän kanssa kahdestaan pyöräilemään.

Yhteistyössä