M
Moona
Vieras
Haen avoinna olevaa laitosapulaisen paikkaa ********.
Näin ilmoituksenne laitosapulaisen tehtävästä työvoimatoimiston sivuilla ja kiinnostuin heti.
Olen toiminut laitoshuoltajana hieman yli 2 vuotta****** lastenklinkalla.
Suoritin siellä 40 opintotuntia kestävän laitoshuoltajan peruskurssin.
Olen toiminut myös eri päiväkodeissa päiväkotiavustajana ja ollut lasten iltäpäiväkerhon ohjaajana.
Olen suorittanut ammattikoulussa 2-vuotisen ruokapalvelujen perustutkinnon.
Olen 29-vuotias, naimisissa ja minulla on 4- ja 8-vuotiaat lapset.
Tällä hetkellä olen työttämänä työnhakijana,sitä ennen olin kotiäitinä 6 vuotta.
Kotiäitinä olo on ollut opettavaista ja antoisaa,mutta nyt olen valmis palaamaan työelämään.
Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olen yhteistyökykyinen ja ahkera.
Toivon, että voin tulla kertomaan itsestäni lisää mahdollisimman pian. Odotan innolla yhteydenottoanne!
Ystävällisin terveisin,
Moona
Mut pitäiskö tuota järjestystä muuttaa,kun ensin valmistuin,sit olin päiväkodeissa ja sit vasta lasitoshuoltajana ja sit kotiäitinä ja nyt työtön?
Näin ilmoituksenne laitosapulaisen tehtävästä työvoimatoimiston sivuilla ja kiinnostuin heti.
Olen toiminut laitoshuoltajana hieman yli 2 vuotta****** lastenklinkalla.
Suoritin siellä 40 opintotuntia kestävän laitoshuoltajan peruskurssin.
Olen toiminut myös eri päiväkodeissa päiväkotiavustajana ja ollut lasten iltäpäiväkerhon ohjaajana.
Olen suorittanut ammattikoulussa 2-vuotisen ruokapalvelujen perustutkinnon.
Olen 29-vuotias, naimisissa ja minulla on 4- ja 8-vuotiaat lapset.
Tällä hetkellä olen työttämänä työnhakijana,sitä ennen olin kotiäitinä 6 vuotta.
Kotiäitinä olo on ollut opettavaista ja antoisaa,mutta nyt olen valmis palaamaan työelämään.
Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olen yhteistyökykyinen ja ahkera.
Toivon, että voin tulla kertomaan itsestäni lisää mahdollisimman pian. Odotan innolla yhteydenottoanne!
Ystävällisin terveisin,
Moona
Mut pitäiskö tuota järjestystä muuttaa,kun ensin valmistuin,sit olin päiväkodeissa ja sit vasta lasitoshuoltajana ja sit kotiäitinä ja nyt työtön?