Nyt on maailmankirjat sekaisin :o

Honostooppari

Aktiivinen jäsen
20.04.2005
6 661
0
36
Mies on ostanut mulle synttärilahjan :o On kuulemma tilannut eikä ole sitä vielä saanut ja kalliskin on, mikä se on?

Ollaan oltu lähes 8 vuotta yhdessä ja tää on eka synttärilahja jonka saan mieheltä =)

Kiva, me ollaan oltu kohta neljä vuotta yhdessä ja yhtäkään lahjaa en ole saanut. En synttärinä enkä jouluna. Ensimmäisenä äitienpäivänä antoi kukan, tosin pakotin ostamaan, että sekään ei ihan sydämmestä tullut
Tuut sit heti kertomaan mitä sait, ai uteliaita... no ei B)

Kiva kuulla etten ole ainoa joka ei ole mieheltä ikinä saanut synttärilahjaa. :/ Luulin jo että olen ainoa. (vaikka ei tämä ole mikään ilon aihe ). Jännään jo sun puolesta :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Kiva kuulla etten ole ainoa joka ei ole mieheltä ikinä saanut synttärilahjaa. :/ Luulin jo että olen ainoa. (vaikka ei tämä ole mikään ilon aihe ). Jännään jo sun puolesta :wave:

2 joululahjaa oon saanu, en muuta. Sekin on paljon kun sanoi ettei ikinä osta kenellekään lahjoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

2 joululahjaa oon saanu, en muuta. Sekin on paljon kun sanoi ettei ikinä osta kenellekään lahjoja.

Olen kyllä kans jouluahjoja saanut. Ensimmäisenä jouluna sain melkein 200? edestä mutta viime jouluna sain 4? punaviinipullon, enkä edes juo punaviiniä. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Olen kyllä kans jouluahjoja saanut. Ensimmäisenä jouluna sain melkein 200? edestä mutta viime jouluna sain 4? punaviinipullon, enkä edes juo punaviiniä. :x

Ja onneks meillä ei lasketa B)

Yhteistyössä