Nyt on mekko ostettu ja seuraava ongelma edessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Voiko juhlissa pitää mekon kanssa saappaita vai onko pakko olla pikkukengät? Voiko mustan polvipituisen mekon kanssa laittaa mustat sukkahousut? Ja jos laittaa mustat sukkikset, niin sitten pitää vissiin olla mustat kengätkin ja se menee jo ihan liian mustaksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja TuulenKuiskija:
Minulla oli papan hautajaisissa mustan polvimittaisen hameen kans saappaat ko pikku kengät jäi kotiin :saint:

Nuo saappaat ois vaan niin sairaan siistit :whistle: Ja mulla on vielä sellanenkin ongelma, että tuo mekko ei nyt peitä tuossa polvitaipeen alapuolella olevaa suonikohjua :( Eli ihonvärisistä sukkiksista se loistaa läpi ja ihan varmasti myös mustista ohuista.. tosin voinhan koittaa meikata sen piiloon, niin ettei hämärässä valaistukssa sitten erottuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Miten olisi grafiitinharmaat sukkikset?

Mä laittaisin ehkä kuitenkin pikkukengät kun saapikkaat.

Mitenkähän en tajunnut ajatellakaan muita kuin ihonvärisiä ja mustia. Mutta harmaidenkin sukkisten kanssa mustat kengät, eikö niin?

Alkuperäinen kirjoittaja TuulenKuiskija:
Mimmosiin juhliin olet menossa.

No se on eräänlainen gaala, tai palkitsemistilaisuus, johon pukukoodi on "musta puku". Juhla kestää n. kaksi tuntia ja se aika istua pönötetään pöydissä ja sen jälkeen sitten yökerhoon jatkoille =)

Ok, musta mekko, mustat sukkikset (vois olla pitsii, verkkoo, glitterii tms kivaa, mustat kosrkeat seksyt saappaat. Hiukset hyvin, tyylikkäästi, mieti korut ja laukku, ei mitään säkkiä mihin menee puol omaisuutta. Just hiuksil (pari tyylikästä pinniä koruna), laukulla, koruilla ja meikillä teet itsestäsi tyylikkään. Täysin mustissa voi olla tosi hot gaalaan, kun katsoo ne muut jutut juhlaan sopiviksi.

Saappaat ja saappaat... On olemassa niin uskomattoman upeita saappaita..
Selaa seiskalehtee tms, jossa jostain kokkareista kuvia, tai kato netistä, ammenna ideoita.

Ja täs just onki, eli minkä alan gaala? Ja siitäkin riippuu sitten, laitatko saappaat vai korkkarit jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Saappaat ja saappaat... On olemassa niin uskomattoman upeita saappaita..
Selaa seiskalehtee tms, jossa jostain kokkareista kuvia, tai kato netistä, ammenna ideoita.

Ja täs just onki, eli minkä alan gaala? Ja siitäkin riippuu sitten, laitatko saappaat vai korkkarit jne.

Juu ja kun minä en haluais mitään kamalan perinteistä ja konservatiivista.. sellaista hyvän maun rajoissa säväyttävää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No musta ok kunhan saapikkaat on sirot. Nimenomaan sirot. ei mitkään klopsottimet.

Kengät on tälläset
http://www.janita.fi/images/45740-10010203-41-81217.jpg

Jyrkkä EI! Ei missään nimessä noita hameen kanssa juhlaan, ei!!!

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ahaa, oispa ihana nähdä millasen ostit :heart:

Yritän jossain vaiheessa laittaa kuvan =) Se on sellanen polvipituinen, alla musta satiinivuori ja päällisosa mustaa pitsiä.

Kokeilepa noiden saappaiden kanssa niin huomaat itsekin, että ei toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No musta ok kunhan saapikkaat on sirot. Nimenomaan sirot. ei mitkään klopsottimet.

Kengät on tälläset
http://www.janita.fi/images/45740-10010203-41-81217.jpg

Jyrkkä EI! Ei missään nimessä noita hameen kanssa juhlaan, ei!!!

Mä kanssa smaa mieltä :ashamed:

Olisko sulla mitään muita popoja?

Yhteistyössä