nyt on miehelle vaihtoehdot annettu, niuho tai en.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valintojen maailma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valintojen maailma

Vieras
jos haluat viettää elämäsi bilettämällä ja kavereiden kanssa, niin me ei siihen elämään lapsen kanssa kuuluta. amen.

siellä nyt miettii, pidempään jo jatkunut et mies ramppaa kavereillaan ja teis missä ja lipittää sitä kaljaa ja minä nökötän muksun kanssa kotona.
nyt lapsi ollut sairaana ja eilen nousi kuume, sanoin miehelle, että sä sitten lähdet mukaan päivystykseen JOS pitää lähtee. "joojoo" ja lähti baariin, heräsin neljältä kun tuli kotiin. se oli piste iin päälle ja sillon katkes kamelin selkä. nukuin aamuun ja otin asian puheeks, katsotaan kuin käy.

Se on vaan tehtävä selväks että niin ei eletä ja piste. Jos ei kiinnosta nii soronoo. Ite monta vuotta tappelin miehen kans asiasta, nyt 8v jälkeen on oppinut jo sen verran että liittoa voidaan jatkaa...Monta kertaa käskin sen pakata kimpsut.

Meillä periaatteessa sama juttu, mies ei hirveästi määrällisesti käy. Mutta sitten saattaa mennä aamuun aikaiseen ja ihan päissään, kun lähtee kavereitten kanssa. Sitten seuraava vapaapäivä pilalla kun nukutaan vielä päivällä ja kiukkunen. Meillä ei ole hoitajia täällä, joten yhdessä ei päästä. Enkä anna pilata sitä ainoaa vapaapäivää mikä viikossa meillä perheenä on. Jotain tajusi, mutta en tiedä kuinka kauan muistaa. Pidä pääsi, niin minäkin ajattelin.

Kunhan toteutat uhkauksesi, jos mies jatkaa bilettämistään, niin hyvä homma.

Jos se on vaan turhaa puhetta, etkä tosipaikan tullen lähdekään, niin huono. Menee loputkin uskottavuudesta.

Te ootte fiksuja kun itse olette ymmärtäneet, mitä perheen perustaminen merkitsee, siinä kun pitää asioiden tärkeysjärjestys muuttua( vaikka ei mun mielestä baareissa notkuminen ole lainkaan välttämätöntä edes sinkuille) Perheen perustaminen on tosi vakava juttu.

Yhteistyössä