nyt on niin pahamieli että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakka

Vieras
huusin tuolle 2,5veelle kun ei millään pysynyt sängyssään ja alkanut nukkumaan 2 tuntia sitä yritin nukkumaan laittaa ja sitten se pinna naksahti ja huusin hänelle kovaa ja liiaan kauan.. nyt on ihan paska olo..
pyysin kyllä anteeksi ja sanoin, että äitillä meni vain hermot kun et usko.ja sanoin nätisti sitte että alkoisitko nyt nukkumaan alkoi sitten kyllä nukkumaankin... hirvee olo :(

Joo tosta tulee paha mieli. Itsellänikin pinna joskus naksahtaa lasten kanssa, mutta mies on se joka huutaa iltaisin. Se on niin kurjaa itselle kun nukkumaanmennessä huutaa mutta minkäs teet. :/

Ei kait tommosesta tarvi mieltä pahoittaa! Kuulisit kuinka meillä huudetaan! Tyttöni on niin kovapäinen et, kun mikään ei mene hänen tavallaan niin tulee armoton hyyto. Ja silloin äitikin huutaa. Ja näitä tulee monta päivän aikana aamusta iltaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Noo... sellasta sattuu... mutta yritähän pitää pinnat kurissa seuraavalla kerralla.

yritän kyllä... tuntuu vaan tuo pinna olevan nykyään ihan liian lyhyt.. kyllä tupsta huutamisesta pahamieli tulee.. mutta pahampi s eolisi jos toiseen koskee, ennemmin huutaa kuin koskee.. ei kyllä onneksi ees tuossa hermoromahduksen keskellä tehnyt mieli ees nipata, sitä en koskaan ole tehnyt enkä aio tehdäkkään mutta huutaminenki niin jo harmittaa.

MIllanne äiti mäki olen huudan 2,5vuotiaalle.. tyhmä olen... saispa jostain ostaa paremmat hermot..

huomenna töihin meno ja tiedän että sitten tulee itku ku ajattelen kuinka inhottava olin...

tiedän tunteen.. meillä saman ikänen poika ja viimenen kuukaus on ollu tommosta mahotonta riehumista kun pitäis mennä nukkumaan. ja on se mullakin pinna palanu monesti, et ole ainut :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
no saitpas likan nukkuun!

Tyhmä kysymys, mut mistä sen tietää että likan :ashamed: ?

arvasinko sitten väärin? No ei vaan, mä vaan olin lukevinani likasta. Pitäsköhän mun mennä nukkuun. joo

Mullekin tuli muuten mielikuva tyttölapsesta...

Yhteistyössä