Nyt on niin paljon noita kuvaketjuja mutta mahtuisko yksi vielä mukaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M.7901-S2_1.jpg

Ajokengät

9674_BLACK-2T.jpg

M.9029_S1_1.jpg

Muuten vain kengät :p

Rakastan saappaita :) Feivöritksi on tullut New Rockin kengät, tykkään metallikoroista :heart:

Viimeksi muokattu:
Kattelin blogiani ja sieltä löytyi muutama juttu kun olen tytölle säästänyt muistoksi. Hassuiltahan nuo nyt näyttävät kun ovat vanhoja mutta näissä on ollut kova työ ja olen kovasti tykännyt näistä.
Tanssivia karhuja

ja tyttömäistä
hfjmm.jpg

Näitä olenkin mainostanut täällä ennenkin, eli mun ihan eka virkkuutyö ja nämä pääsi pojan pakettiin ja on tykännyt näistä ihan hirmuisesti...
tossu3M.jpg

Kattelin blogiani ja sieltä löytyi muutama juttu kun olen tytölle säästänyt muistoksi. Hassuiltahan nuo nyt näyttävät kun ovat vanhoja mutta näissä on ollut kova työ ja olen kovasti tykännyt näistä.
Tanssivia karhuja

ja tyttömäistä
hfjmm.jpg

Näitä olenkin mainostanut täällä ennenkin, eli mun ihan eka virkkuutyö ja nämä pääsi pojan pakettiin ja on tykännyt näistä ihan hirmuisesti...
tossu3M.jpg

Voi, mä olen monesti ihaillut noita kahta neulepaitaa. Ne on niin ihanan värikkäitä ja folkloristisia!!

[QUOTE="vieras";22842456]Voi, mä olen monesti ihaillut noita kahta neulepaitaa. Ne on niin ihanan värikkäitä ja folkloristisia!![/QUOTE]

Se oli sitä ysäriä :) Mä jotenkin tykkään värikkäistä vaatteista lapsilla paljon enemmän kuin näistä beige linjaa olevista vaatteista. Ei niissäkään kuitenkaan mitään vikaa ole, on meilläkin niitä mutta jotenkin tykkään väristä paljon enemmän.

no noi mä haluun nähdä....

Tosta lärpäkehameesta ei saa mitään järkevää kuvaa...:ashamed: Mutta siinä on kuitenkin takana lärpäke ja edestä se on ihan normaali suora hame ja edestä toki vähän lyhyempi. Tollanen musta, missä on snadisti kiiltävää oranssia liituraitaa.

Pitispaita on tässä. Mä diggailen tosta mustasta narusta tossa vyötäröllä.

Ja tätä alinta et kysynyt, mutta mä pidän siitäkin. Polviin asti tollanen suora mekko. Oli mulla itseasiassa siellä pikkujouluissa. :D

Mustaa kynähametta en jaksa kuvata, mutta se on ihan normi kynähame.

Oli pakko muuten rajata noista kahdesta alimmasta pää pois, kun alemmassa olen ihan käpässä ja ylemmässä muuten vaan ihan daijun näköinen. :D

Viimeksi muokattu:

Mun omat lempparit on niin tylsiä, niin laitoin tän. Poika valitsi itse ensimmäistä kertaa paidan kaupasta (mun mielestä aivan järkyttävä... Mutta pitihän se ostaa kun vajaa 2-v osoitti jo kiinnostusta valita itse vaatteensa :D), pipo on pojan tädin tekemä, myös päässyt minun käyttööni kun on niin kiva tommonen lerppa :D

Siis ihana paita, mun mielestä! Ja pipo on söpö myös. Ja poika :) sen verran mitä siitä näkyy!

Yhteistyössä