Nyt on niin paljon noita kuvaketjuja mutta mahtuisko yksi vielä mukaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun lukee mitä te teette ruoaksi ja mitä teillä on tulot niin miksi ihmeessä te hankitte tuota kaatopaikka krääsää niin paljon itsellenne, meneekö se raha siihen ruokaan vai mihin se menee kun kaikki tavarat mistä laitettu kuvia on korkeintaan 10€.arvoinen kappale.

Kun lukee mitä te teette ruoaksi ja mitä teillä on tulot niin miksi ihmeessä te hankitte tuota kaatopaikka krääsää niin paljon itsellenne, meneekö se raha siihen ruokaan vai mihin se menee kun kaikki tavarat mistä laitettu kuvia on korkeintaan 10€.arvoinen kappale.

Oli noi kyllä "pikkusen" kalliimmat ku kympin kappale :D

Booty, meillä taitaa osa vaatemausta liipata aika läheltä, toi eka oranssi mekko ja musta villamekko jossa punaista, voisi löytyä mun kaapista, hieman samantyyliset löytyykin :D

Joo, no mun vaatemaku muuttuu niin nopeaan ettei kukaan pysy perässä....nyt on alkanut tulla kaappiin metsurinpaitaa, farkkupaitaa, karvahattua yms.

Jee mun lempiaihe!! :)
Otin nyt vaan niistä tärkeimmistä (eli kengistä, laukuista ja mekoista) kuvia, kun en nyt tähän aikaan enää hirveästi enää ehtisi, mutta eipä näemmä päivisinkään.

Tässä lempimekkoja (ei kyllä pääse oikeuksiinsa henkarissa, muttamutta) :

Ja laukut:

Kenkiä (joo kulumisen tasosta voi päätellä, että käytetty on ja tullaan jatkossakin :D ) :

Mää katoin Booty sun hapsukenkiä, että onkos meillä samanmoiset, mutta eivät olleet. Mä tykkään kanssa noista!! :) Mutta sun kengät on kyllä nätimmät!

Yhteistyössä