Nyt on on kolmaskin muksu uraputkensa aloittanut....

Riipputisurupuska

Aktiivinen jäsen
08.05.2005
1 178
0
36
eli ekan koulupäivänsä...vielä ois viimeinen vihtahousu parin vuoden päästä samassa putkessa....

On se sitten mainio keksintö tuo koululaitos, niin ei penskatkaan ole kotona tappelemassa päivätolkulla...

Nimimerkki:HIEMAN LEIPÄÄNTYNYT NELIKON NAHINAAN.... :/

Näinpä. Meillä tosin esikko jatkoi vaan tokalle luokalle tänään, ja parin vuoden päästä seuraava eskariin sitten....lapsista vaan jotenkin huomaa ajan kulumisen, muksut kasvaa kohisten ja vanhenee, itse vaan pysyy yhtä simpsakkana vuodesta toiseen-kummallista :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
eli ekan koulupäivänsä...vielä ois viimeinen vihtahousu parin vuoden päästä samassa putkessa....

On se sitten mainio keksintö tuo koululaitos, niin ei penskatkaan ole kotona tappelemassa päivätolkulla...

Nimimerkki:HIEMAN LEIPÄÄNTYNYT NELIKON NAHINAAN.... :/

Samaa mieltä :D Ihan pikkasen olin jo kyllästynyt tuon ison parivaljakon ainaiseen tappeluun ja nahisteluun... :whistle: :saint: :D

Onkohan mulla lukihäiriö, luin meinaan eka ton otsikon "nyt on sit kolmaskin MARSU aloittanut uraputkensa" Meillä aloitti vasta toi esikoinen uraputkensa nimittäin eskarin aloitti tänään.

Mua kylmää ajatuskin siitä, että esikoinen aloittaa huomenna koulutaipaleensa. Meillä on niin kiinteä perhe ja mä olen ollut kotona koko ajan, että olen itsekin kiinni lapsissa. Meillä myös lapset tulevat mielettömän hyvin toimeen keskenään, ovat toistensa parhaat kaverit. Koulumaailma on niin kovin julma ja sieltä tulee vaikka mitä ikäviä vaikutteita. Eri asia, jos maailma olis samanlainen kuin 30 vuotta sitten, kun itse aloitin koulut. Silloin voisi vaikka iloitakin...

Yhteistyössä