J
"jepulis"
Vieras
[QUOTE="vieras";22290609]On olemassa myös naisia jotka eivät halua kantaa vastuuta miehensä lapsista...[/QUOTE]
Exäni nykyinen vaimo lienee juuri sellainen. Muuten kyllä kovin lapsiystävällinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietenkin on. Ja se on varmasti vielä näkyvämpää silloin jos kyseessä on miehen etälapset. Mutta tällöin se mies voi pohtia haluaako rinnalleen sellaista naista joka ei ota osaa taloudellisesti tai muulla tavoin lasten hoitoon. Mä itse en miehenä moista naista katsoisi, sillä ihan samalla tavalla se mies lapsineen/etälapsineen on kokonainen paketti.
Ei nyt millään pahalla ketään kohtaan, mutta musta tuntuu aika usein että ois niiiin paljon helpompi olla yksinhuoltaja.. Kun kuitenkin lapset ois isällään ainaki joka toinen viikonloppu (toki kaikilla ei näin ole) niin saisin PALJON enemmän omaa aikaa kuin nyt. Nykyään kun tilanne on se että mihin ikinä olenkaan menossa mies sanoo että otat ainaki pienemmän mukaan.. Juu, itsehän tämän valitsen, olenko tässä suhteessa vai muutanko pois, mutta silti.
Niin no, mä en näe asiaa noin![]()
Meillä minä teen vaateratkaisut mieheltä kysymättä, mutta mies osallistuu niihin kustannuksiin silti mielellään.
Miestä ei sinänsä kiinnosta minkälainen talvihaalari lapsella on, kunhan sellainen ylipäänsä on. Mies luottaa ratkaisukykyyni sen suhteen, että osaan ostaa lämpimän ja toimivan puvun. Mielestäni olisi erittäin ahdistavaa jos en voisi edes lasten vaatteita ostaa ns. lupaa kysymättä tai siis että miehen rahallinen osalistuminen vaatehankintoihin vaatisi sen, että mies hyväksyisi hankinnan etukäteen.
Mutta liittyykö se tarpeellisten hankintojen hommaaminen teidän kohdalla nyt sittenkään siihen että lapsi on sinun, eikä teidän? Meinaan että jos miehesi vain on tarkka rahoista ja toimisi siis biologisen lapsen kohdalla ihan samoin?
Minulle sanalla "KUMPPANI" tarkoitetaan ihmistä jonka rinnalla ollaan ja eletään, eli lähinnä on kyse ihmisestä joka joko on puoliso tai josta tulee puoliso.
Kumppani on perhettäni siinä missä lapsenikin, sekä kumppanin lapset. Perheen sisällä taas mielestäni ei erotella rahoja. Meillä on yhteiset rahat, joilla elätetään koko porukka kaikkine kuluineen päivineen.
Meidän perheessä minun lapseni on myös mieheni lapsi. Ei biologisesti mutta käytännössä ja näin ollen on mielestäni täysin normaalia että hän osallistuu myös lapsen kuluihin.
Lapsi ei ole siis enää vain minun, vaan meidän ja siksi olisi naurettavaa alkaa erottelemaan kuluja. Mies itse on asiasta tietenkin täysin samaa mieltä jolloin tämä on alusta saakka ollut meille hyvin luonnollinen asia, eikä siitä olla koskaan edes pöydän ääressä keskusteltu.