Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
vaude! Kivoja uutisia!
Ja sullahan alkaa muutenkin olemaan noita viikkoja mukavasti jo kasassa

Vieläkö sulla lepopakko?
Juu tänään alkoi 29.viikko, eli vauva kyllä selviäisi jo jos syntyisi. Rauhallisesti pitää ottaa edelleen, mutta ei oo enää niin tiukkaa lepomääräystä. Sanottiin jopa että pieniä happihyppelyitä voi ottaa, ei tietenkään mitään juoksulenkkiä mutta kuitenkin =) .
Voi juku, elämä vaan hymyilee mulle tällä hetkellä
Ihanaa, niin kiva kuulla! Mä olin oikeesti tilloin ihan hullun huolissani susta ja pikkuisesta!
Sä muuten oot näpytellyt tänne niin paljon (ja mä ottanut iisimmin), että ihan just meet mun ohi viestimäärässä
:hug: :hug: Sä olet sitten ollut kovasti hengessä mukana. Yhteinen ystävämme oli myös aivan hirvittävän huolissaan ja oli ihana tuki ja turva mun sairaalassaoloajan. Enkä taatusti koskaan unohda sitä pitkää viikkoa, jolloin mentiin suunnilleen minuutti eteenpäin toivoen lisäpäiviä. Kun se viikko oli niin kriittistä aikaa että ei olis ollut mitään tehtävissä jos vauva olis syntynyt. Siinä tunsi itsensä aika nöyräksi ja todella voimattomaksi

.
Mutta nyt on hyvin ja koko ajan paremmin. Mä oon nauranut että vielä joudun tässä raskaudessa sairaalaan....yliaikaisena rukoilemassa käynnistystä

.
Umbrellan ohi mä taisin mennä jo aikoja sitten viesteissä ja näemmä nyt hätyyttelen jo suakin :ashamed: . No, minkäs teet kun on NIIN paljon asiaa ja kaikki vielä tosi tärkeää ja sisältöpitoista :saint: B)