Nyt on pakko tuottaa pettymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Mutta minun on poistuttava Klubille ottamaan häppää! Moni varmaan pettyy ja lopettaa palstailun tältä illalta mutta koittakaa malttaa: minä palaan asiaan joskus puolen yön jälkeen tai ehkä jo aikaisemmin! :D

minä luulin että tässä myönnetään, että hei olenkin Raisa Miettinen Keravalta,43vee yyhoo ja vedättänyt teitä "Timppana" tässä hoitovapailla,mutta nyt lähden töihin ja huvi loppuu.

Eli kyllä petyin nyt suuresti,mutta eri tavalla kuin ap toivoi :'(
enkä kyllä lopeta palstailua.

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
poistua mihin??

VAAU?! Miten voit olla tyhjis!? Siis nimimerkiltäsi. :O

No oho!!! En TODELLAKAAN tiedä??!?! Ihmettelin, että mihin hittoon mun nimi on kadonnut, ja eikös ton pitäny olla mun kommentti?!

ja nyt näköjään olen takaisin oma itseni :D

nyt sait kyllä rispektiä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Niin. Viinaa. Timppa lähti ryyppäämään. Vaihteeksi.

Siis viiniä... Anteeksi että palasin näin äkkiä mutta klubilla oli karaoke jota ei voi ihminen kuunnella. Ja onko joku vielä niin juntti että sivistynyt alkoholin käyttö on jotenkin viikonpäiväsidonnainen? :o `Kyllä minä voin ottaa ihan minä viikonpäivänä vaan jos siltä tuntuu!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
pyh ja pah, se minkään karaoken syy ollu, sä oot vaan säälittävä ukko niin koukussa mammojen palstaan.

Känniset ukot laulamassa karaokea verrattuna punaviinilasiin ja tähän palstaan? :whistle: Myönnän että joku tosi mies olisi valinnut toisinkin!

Yhteistyössä