Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mitä siin on aiheena?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Voisko olla keksittyjä?
Mutta miksi ihmeessä ihminen joka on noinkin rikki haluaa tv:ssä tavata isänsä joka tappoi äidin???
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mitä siin on aiheena?
isä tappoi äidin 20vuotta sitten tuon naisen edessä, joka oli sillon siis 2v, heidän lapsi. Ja nyt tapaavat ekan kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Tuleekohan se sisko vielä esiin? Kyl mä luulen
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:eihän dr philillä ole edes mitään psykologin tutkintoa.. näin olen joskus lukenut jostain?
Alkuperäinen kirjoittaja k:Jep...sinne meni äijä,eipä näytä katuvan tekoaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:..ja juu,eihän Phillillä ole mitään psykologin tutkintoa tms. sehän on "vain juontaja" tuossa hommassa...siellä on taustalla omat psykologit ja lääkärit,jotka tekevät "diagnoosin" kysymykset yms. ohjelmaa varten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:..ja juu,eihän Phillillä ole mitään psykologin tutkintoa tms. sehän on "vain juontaja" tuossa hommassa...siellä on taustalla omat psykologit ja lääkärit,jotka tekevät "diagnoosin" kysymykset yms. ohjelmaa varten.
kyllä se tutkinto löytyy, katso yllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:..ja juu,eihän Phillillä ole mitään psykologin tutkintoa tms. sehän on "vain juontaja" tuossa hommassa...siellä on taustalla omat psykologit ja lääkärit,jotka tekevät "diagnoosin" kysymykset yms. ohjelmaa varten.
kyllä se tutkinto löytyy, katso yllä![]()
juu,mutta sillä on tuolla taustalla psykologit ym. jotka tosiaan toimivat ohjelmaa varten...