Nyt oon aika onnellinen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenmo

Vieras
Vaikka mulla on ollu melko raskas viime vuos ja tän vuoden alkukin, niin eilinen piristi aikalailla.

Oon tapaillut erästä miestä reilun kuukauden, enemmän ja vähemmän säännöllisesti.
Eilen sitte sanoin hälle tiskien lomasta, et miten mie oonkin näin ihastunu näin lyhyessä ajassa. Mies tuumas, että hänen kohdallaan taidetaan puhua jo rakastumisesta :heart:

Hän tykkää mun muksuista, hänel on itelläki 6v. poika. Ja tuli vaan niin hyvä fiilis. Ekan kerran yli vuoteen (miesystävän kuolonkolarin jälkeen) tuntuu näin hyvältä olla toisen kanssa!

Lisäks mullon ihanat muksut ja aurinko paistaa ja neitin hammaslääkärin jälkeen vien molemmat muksut siskon ja mummun kans HopLopiin! =) Kiva päivä tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Onnea!Minä löysin uuden mieheni melko pian kun entinen kuoli.Hänen kuolemastaan oli n2vkoa kun mentiin kihloihin.

Ohhoh! Mulla on kaikki aiemmat suhteet tässä välillä kaatuneet liian nopeaan toimintaan. Olen siis sitoutumiskammoinen, nyt vasta reilun vuoden päästä tuntuu, et uskaltaa jotenkin alkaa yrittämään. Ja vieläkin on hetkiä jolloin tuntuu, etten ole päässyt yli edesmenneestä. Mutta onnea teille!

:heart: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Onnea!Minä löysin uuden mieheni melko pian kun entinen kuoli.Hänen kuolemastaan oli n2vkoa kun mentiin kihloihin.

oho? eihän rakastumisessa sinänsä mitään.... mutta että kihloihin. taisit kunnioittaa kuollutta miestäsi aika paljon?

Yhteistyössä