Nyt oon ihan hukassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi itku

Vieras
Oon tavannut miehen, aivan ihanan.
Tuntuu että tää mies on muhun ihan hullaantunut, ja on sanonutkin vähän pelkäävänsä että jos rakastuu, sitä taas sattuu.

Mun tekis mieli karata, koska viimeinen mitä haluaisin, ois satuttaa miestä. Ja tiedän että sitä sattuis jo nyt tosi paljon jos tää loppuis.
Mutta kun mä en voi tietää tuleeko tästä mitään. Tykkään siitä ihan mielettömästi, mutta silti, en tiedä.

En haluis luopua tuosta miehestä, mutta tekis mieli perääntyä sen takia.

Pitääkö mun nyt olla itsekäs ja jatkaa koska tykkään miehestä, vai epäitsekäs ja lopettaa, koska on ihan mahdollista ettei tästä koskaan tule mitään?

Mitä jos mies onkin jo niin ihastunut, että vetää itsensä jojoon kun sinä "epäitsekkyyttäsi" lopetat koko touhun alkuunsa?

Kannattaa antaa jutullenne mahdollisuus.

Siis nyt en ymmärrä?! Olet tavannut ihanan miehen ja meinaat jättää sen jo nyt? No sepä vasta olisi varman päälle elämistä mutta mitä elämää se semmonen on??!

Alkuperäinen kirjoittaja Häh?!:
Siis nyt en ymmärrä?! Olet tavannut ihanan miehen ja meinaat jättää sen jo nyt? No sepä vasta olisi varman päälle elämistä mutta mitä elämää se semmonen on??!

No siksi koska tuota miestä on sattunut aikaisemmin, ja se on ollut vähän alamaissa. Ja nyt se on muhun niin ihastunut, ehkä melkein rakastunutkin jo, että sitä pelottaa.
Ja siksi nyt pelottaa muakin, koska oikeasti en halua että sitä sattuu yhtään enempää. Ja jos mä huomaan etten haluakaan olla sen kanssa enää, mitäs sit.

Ihan uus tilanne ja tunne mulle, en ymmärrä itekään enää mistään mitään.

Yhteistyössä