Nyt ottaa päähän ja rankasti, purnausta rattaista ja ihmisten lupauksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jo toiset rattaat mitkä olin ostamassa meni ohi. Minkä helvetin takia ihmiset ei voi pitää sanaansa... joskus kuukausia sitten oli yksistä rattaista puhetta myyjän kanssa ja sanoin meneväni kattomaan ja luultavammin ostavani ne niin eiköhän myyjä laittanu puol tuntia ennen sovittua tapaamista et sori hän tekikin niistä jo kaupat vaik sanoin et varaa mulle kun vien ne 99% mukanani ja lähen niit heti kattomaan kunhan mies tulee töistä ja saan auton.
No, eiköhän nyt sit taas käynyt niin et myyjä oli ehtinyt jo myymään rattaat jollekin toiselle vaik sanoi pitävänsä tän päivän varattuna... ja sanoin olevani kiinnostunut mut et varmistan viel asian tänään.

No on se kyllä niinkin että jos joku on ostamassa jotakin 99% varmuudella ja joku ehtii sitä ennen 100% varmuudella niin jäisitkös itse vehtaamaan? Niinhän se on kaikessa kaupanteossa, jos ostaja löytyy niin kaupat syntyy. Tutut asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkiwö:
No on se kyllä niinkin että jos joku on ostamassa jotakin 99% varmuudella ja joku ehtii sitä ennen 100% varmuudella niin jäisitkös itse vehtaamaan? Niinhän se on kaikessa kaupanteossa, jos ostaja löytyy niin kaupat syntyy. Tutut asia erikseen.
ekassa tapauksessa kyse oli PUOLESTA TUNNISTA ja lähinnä siitä et ilman autoa en niit ois päässy hakemaan. Tokassa tapauksessa myyjä olis joutunut ne kuitenkin lähettää ja lupas pitää tän päivän varattuna eli kyllä mua suoraan sanoen vituttaa jos luvataan jotain eikä sanaa sit pidetä!

Yhteistyössä