Nyt ottaa päähän ja rankasti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Nää hoitolasten vanhemmat kun on niin ajattelevaista sakkia! :headwall:
Heräsin yhtä lasta varten vaille 6 ja olin jo valmiina odottamassa häntä, kun tulee hoitoon aina tuossa 6.40. Eipä näkyny lasta ei. 6.55 äiti soitti, että joo kun ei se nyt tule hoitoon, kun isä ei jaksa (!! ) lähteä töihin niin olkoon lapsikin tän päivän kotona... Ja nyt minä jo täällä istua napotan siis hereillä vaikka seuraava lapsi tulee vasta 8jälkeen........ |O Olisin saanu nukkua pikkusen pidempään jos tämä äiti olis kehdannu aikoinaan ilmoittaa asiasta. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hmp:
Just tuon takia olen monesti miettinyt, että miten ihmiset jaksaa muiden lapsia hoitaa. Kun ei ne lapset vaan ne vanhemmat!

Osuit kyllä asian ytimeen! Lapsien kans tulee aina toimeen, lapset on ihania ja pärjään niiden kans aivan vallan hyvin, mutta nämä vanhemmat on sitten niitä hankalia tapauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Just tuon takia olen monesti miettinyt, että miten ihmiset jaksaa muiden lapsia hoitaa. Kun ei ne lapset vaan ne vanhemmat!

Osuit kyllä asian ytimeen! Lapsien kans tulee aina toimeen, lapset on ihania ja pärjään niiden kans aivan vallan hyvin, mutta nämä vanhemmat on sitten niitä hankalia tapauksia.

No ite olen ammatiltane ope ja vaikka siellä lapset on jo useamman vuoden vanempia, niin silti ne niiden vanhemmat on ihan yhtä hankalia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

No ite olen ammatiltane ope ja vaikka siellä lapset on jo useamman vuoden vanempia, niin silti ne niiden vanhemmat on ihan yhtä hankalia ;)

Sen uskon! :flower: Kärsitään yhdessä

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
En minä ainakaan olisi lapsen vanhempana ilennyt soittaa kello 5 aamulla, ettei meidän Petteri tulekaan tänään.

Kyllä mä laitoin tekstarin heti, kun vaan ties ettei tuu.. Varsinkin noihin aikasiin aamuihin. Niin sovittiin hoitajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
En minä ainakaan olisi lapsen vanhempana ilennyt soittaa kello 5 aamulla, ettei meidän Petteri tulekaan tänään.

Tekstiviestit on älyttömän hyvä keino. Olenkin terottanu kaikille vanhemmille, että näinä aamuina kun lapsi esim on yöllä sairastunu, niin laittakaa viesti, luen sen heti kun kello soi, ja jos kyse on ensimmäisenä tulevasta lapsesta, niin jatkan uniani. Että tässäkin tapauksessa isä oli JO illalla myöhällä sanonu, että on tän päivän vapaalla, niin että perheellä oli kyllä koko yö aikaa kirjoittaa mulle viesti ettei lapsi tule hoitoon.

Yhteistyössä