P
Piia
Vieras
Siis mies on ollut eri paikkakunnalla töissä puolen vuoden ajan, tekemässä oman alansa sijaisuutta.Minulle kertomatta hän oli hakenut avointa virkaa ko.paikkakunnalla ja saanut viran. Eilen mies sitten kertoi asiasta. Nyt pitäisi olla muuttamassa tälle ko. paikkakunnalle, joka sijaitsee 400km päässä nykyisestä kodistamme. Minulla on tämän hetkisellä asuinpaikkakunnallamme vakituinen työ ja vasta rakennettiin omakotitalo tänne. Mies on sitä mieltä, että minä jätän työpaikkani ja muutamme hänen työnsä perässä koko perhe toisaalle. Meillä on ekaluokkalainen tytär ja hieman nuorempi poika. VOI VADELMAHILLO sanon minä!!!! Mies on jo katsellut uudelta paikkakunnalta tontteja ja myös valmiita omakotitaloja. Itse en haluaisi muuttaa täysin tyhjän päälle. Minulla ei ole ko. paikkakunnalla minkäänlaista sosiaalista verkostoa, ei mitään. ?"¤/¤/)=)==&%%=)/ Vitsit kun jurppii ja pahasti. On se vaan ihmeellistä, että hän ei voi jättää työtänsä ja jäätäisiin asumaan nykyiselle paikkakunnalle, luonnollisesti nainen on se joka tässäkin tilanteessa joutuu joustamaan!!!!!!!!!!!!!!!!