Nyt ottaa pannuun ja urakalla!!!

07.08.2009
36
0
6
Piti laittaa iltasella tytön vanhat syys/kevät vaatteet myyntiin, kuvat otin jo päivällä ja mitenkäs käy... NO KAMERA EI ENÄÄ TOIMI!!! Koko v*tun kone ei löydä enää kameraa vaikka sen laittaa piuhan päähän :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Onko kamera päällä? :D Mulla on joskus käyny niin, että oon ihmetelly, ku mitään ei tapahu... Ei ookaan ollu vikaa, vaan kamerasta virrat pois tai sitte se kuvausasetus päällä. :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Kokeile vaihtaa piuha toiseen kohtaan koneessa. Usein niitä sopivia paikkoja on useampia.

Ei auta, mun villi veikkaus on että muistikortti on taas kerran menny hajalle. Meillä tuntuu kestävän muistikortti max. 6kk ja sitten on hajalla.. Tosin nyt on uus kamera niin luulis ettei tekis samaa p*skaa temppua kun vanha.

Minulla käyny kerran näin, että paristot oli vahingossa siinä kamerassa väärinpäin ja ei siis kone löytänyt kameraa, joten kokeile laittaa paristot oikein päin

Alkuperäinen kirjoittaja Erkki Soini:
Minulla käyny kerran näin, että paristot oli vahingossa siinä kamerassa väärinpäin ja ei siis kone löytänyt kameraa, joten kokeile laittaa paristot oikein päin

No mutta tää ei kyllä päde tässä tapauksessa, en mä nyt sentään niin tumpelo ole. Enhän mä pystyisi niitä kuvia ottamaankaan jos kerran akut olisi väärinpäin...

Yhteistyössä