Nyt Oululaiset - Kirpputori Alppis Storesta plussat ja miinukset kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
"Löysin" nyt tämän paikan, joten kysynkin että minkälainen on mielestänne? Käytin ennen Formulacenterin yhteydessä olevaa Second Hand Storea, joka ollut tähänastisista paikoista paras.

Myykö AlppisStore, varastetaanko, huijareita, plussat ja miinukset tervetulleita =)

Ei kai siellä huijata mitään. Silloin kun se avattiin silloin siellä kävi aika paljon ihmisiä. Käy joskus omituista porukkaa. En itse ole ottanut pöytää sieltä. Tutulla ollut pari kertaa ei oikein hyvin ollut mennyt mitään. Suosittelen Paljekirppistä enempi. Siellä käy paljon ihmisä ja on uusia mukavempia myyjiä. Se Paljekirppikselle miinuksena, että eivät siivoa oikein. :x Muuten ok.

Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
Ei kai siellä huijata mitään. Silloin kun se avattiin silloin siellä kävi aika paljon ihmisiä. Käy joskus omituista porukkaa. En itse ole ottanut pöytää sieltä. Tutulla ollut pari kertaa ei oikein hyvin ollut mennyt mitään. Suosittelen Paljekirppistä enempi. Siellä käy paljon ihmisä ja on uusia mukavempia myyjiä. Se Paljekirppikselle miinuksena, että eivät siivoa oikein. :x Muuten ok.

tosta siivoamisesta olen samaa mieltä. itse joudun ottamaan astmalääkkeen ennen sisään menoa =/ muutoin kait se on ihan ok paikka.

Hyvin siellä menee lasten ja naisten ja ihan kaikki vaatteet myös sisustustavarat jne. Ota sieltä pöytä, mutta elä sieltä yläkerrasta, kun ei kukaan oikein käy siellä.
¨
Lukiskin joku Paljekirppiksen myyjä tämän: siivotkaa! :wave:

oletteko tulleet ajateleeksi että kuinka paljon vaatteista irtoaa pölyä ja likaa. vaatii enemmän henkilökuntaa siivota päivittäin ja tuskin sekään kokonaan veis ongelmaa.. lisähenkilökunta tarkottaisi myös kalliimpia pöytävuokria, koska palkat pitää maksaa. olen käynyt paljekirppiksellä usein ja mielestäni esim. lattiat ja tiski ovat siistit.

Kuumimmat

Yhteistyössä