Nyt paloi käpy (OM)!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihainen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vihainen akka

Vieras
Uusi miesystäväni paljasti eilen itsestään mustasukkaisen puolensa, enkä ole tästä ollenkaan imarreltu.
Itselläni oli aika pankin lakimiehelle exäni kanssa ja kun saimme osituskirjat tehtyä, menimme viereiselle terassille juomaan yhdet siiderit ja vaihtamaan kuulumisia (lähinnä yhteisistä lapsista).
Kotimatkalla juttelin nykyiseni kanssa puhelimessa ja iloisena kerroin, että nyt on sitten terassikausikin avattu. Hän alkoi heti kuittailemaan, että sitä on vaan terassilla istuttu yms. Tottakai oletin, että leikillään.
Sitten hän yhtäkkiä lopetti puhelun nopeasti ja kun yritin soittaa takaisin, katkaisi linjan korvaani. Olin aivan ymmälläni ja laitoin sitten viestiä, että mistä hän oikein suuttui ja onko oikeasti noin mustasukkainen. Vastasi siihen, että ei ole, mutta häntä alkoi ärsyttää, kun parin exän entiset pyöri jatkuvasti kuvioissa.

Itse en kyllä ymmärrä miten tämä mitenkään siihen liittyy. En näe enkä tapaile eksääni "muuten vaan". Nykyinen miesystäväni ei ole kertaakaan aiemmin osoittanut minkäänlaisia mustasukkaisuuspiirteitä, on nähnyt eksäni pari kertaa ja jopa jutellut tämän kanssa puhelimessa (eivät he silti mitään ystäviä ole).
Suhde on kyllä kovin tuore, ollaan oltu yksissä vasta 3kk. Nytkö ne todelliset luonteenpiirteet alkavat tulla esiin?? Olen kyllä huomannut aiemmin, että mies saattaa joskus käyttäytyä neitimäisesti, eli vetää herneet nenään ihme asioista (tosin käytös on ollut ihan asiallista, mitä nyt on ollut tavallista vaitonaisempi hetken tms.)

Meidän pitäisi nähdä lauantaina, mutta itse en kyllä ainakaan hänelle soita! Odotan hänen puheluaan ja sittenkin tekisi mieli lyödä luuri korvaan, että tietää miltä tuntuu!

Pitäisihän uuden miesystäväsi ymmärtää että exän kanssa on pidettävä yhteyttä kun yhteisiä lapsiakin on.

Yritä nyt selvittää asia hänen kanssaan, pääseekö hän tuon mustasukkaisuuden yli vai ei, vai onko parempi lopettaa seurustelu.

No olet kyllä ihan asiasta huolissasi. Oma mieheni ei ole hirveän mustasukkainen, mutta en ole hirveästi antanut siihen edes aihetta. Minusta ystävyys ja jopa rakkauskin ystävää kohtaan on ok myös exien kohdalla, koska tunteita ei voi noin vain "turn off", mutta ratkaisevaa on se, hyppääkö sänkyyn heidän kanssaan. Elämässä pitää olla vapautta olla myös exien kanssa ystävyyssuhteissa, pelkäämättä nyxien reaktioita. Itse olen kokenut huonoa omaatuntoa rakkaudesta exää kohtaan, mutta nyt olen todennut, että tuskin se mitään nyxän pettämistä on, normaalia vaan ;)

[QUOTE="vieras";23749306]No olet kyllä ihan asiasta huolissasi. Oma mieheni ei ole hirveän mustasukkainen, mutta en ole hirveästi antanut siihen edes aihetta. Minusta ystävyys ja jopa rakkauskin ystävää kohtaan on ok myös exien kohdalla, koska tunteita ei voi noin vain "turn off", mutta ratkaisevaa on se, hyppääkö sänkyyn heidän kanssaan. Elämässä pitää olla vapautta olla myös exien kanssa ystävyyssuhteissa, pelkäämättä nyxien reaktioita. Itse olen kokenut huonoa omaatuntoa rakkaudesta exää kohtaan, mutta nyt olen todennut, että tuskin se mitään nyxän pettämistä on, normaalia vaan ;)[/QUOTE]

:D No just. Petturi!

No voihan tässä olla lieventävänä asianhaarana se, että kesä erotti meidät kauas toisistaan miehen työn takia ja ikäväkin varmaan vaivaa. Ehkä koki, että hän vaan raataa siellä ilman mua ja itse juoksen vaan exäni kanssa terassilla.
Niin tai näin, ei tuo munkaan mielestä hyväksyttävää käytöstä ole. Anteeksipyyntöä tässä odottelen, mutta mitä sitten teen, jos sitä ei ala kuulumaan :/

Yhteistyössä