Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Veljeni asui aikoinaan rivitalossa, jossa eräs asukas oli alkanu valittaan, joka asui parkkipaikkojen päätdyssä olevassa osakkeessa, että veljeni häiritsi häntä käynnistämällä auton klo 5aikaan

Ihan vaan, että ei niin aikaisin töihin lähtä.
Ja auto ei ollut mitenkään äänekäs, vaan uusi auto..
Että meitä mahtuu moneen junaan, osa jää asemalle ja osa porukasta ei edes löydä asemaa!
Hih

, olikohan se Iiro...jotenkin kuulostaa tutulta tuollainen nipotus. Iiroa häiritsee suuresti esim. hissin käyttö yö- ja aamuaikaan. Rappuja pitkin pitäisi siihen aikaan kulkea, toisaalta taas siitä tuleva äänikin häiritsee Iiroa. Auton käynnistysäänistä puhumattakaan (ellei se ole Iiron oma auto). Iiro oli ennen kuulemma asunut rivarin päädyssä :xmas:
Iiro on mun entinen yläkertalainen, jonka nimesin Saniteettikyttääjäksi, valitti siitä että meillä vedetään vessa kello 22-07 välisenä aikana. Olin raskaana ja oksentelin pitkin yötä & pissahätäkin vaivasi jatkuvasti....
Toi mm. meidän postilaatikosta järjestyssäännöt, oli alleviivannut siitä milloin on hiljaisuus, ja mukana oli lappunen missä luki että "teillä ei ilmeisesti järjestyssääntöjä ole, joten otin kopion omastani"
Kerran kutsui minut luokseen katsomaan, miten se vessa kuuluu oikeaoppisesti vetää

. En viitsinyt sanoa sille, että kyllä meillekin kuuluu selkeästi se, kun hän käy toiletissa...60-luvulla rakennettu kerrostalo oli kyseessä.
Ja kaikki tämä alkoi siitä, kun uskalsin käydä kerran kello 23 vihjaisemassa, että sitä kitaraa voisi soittaa jo vähän pienemmälläkin volyymilla, ja olla hakkaamatta lattiaan tahtia jalalla.
Sama tyyppi, viikonloppuisä, antoi poikansa pelata sisällä korista ja futista pitkin päivää niin, että meillä heilui kattolamput ja astiat helisi kaapissa, ja koko talo raikasi. Isännöitsijä (isäni ystävä :saint: ) kävi kerran talkkarin kanssa meillä kuuntelemassa sitä ääntä, totesi että ei helvetti, ja kävivät sitten sanomassa että ei kerrostalossa saa päiväsaikaankaan IHAN mitä tahansa tehdä, pihassa on pelikenttä jonne voi mennä...Kesäisin he sitten menivät poikansa kanssa pelikentälle, pelasivat metelin kera ainakin puoli yhteentoista illalla, jonka jälkeen kävivät suihkussa, vaikka vessan ja kylppärin käyttö siis oli hänen mukaansa ankarasti kielletty kello 22 jälkeen

. Poika leikki ja metelöi vielä puoliltaöinkin aika ajoin.
Mun mies raasu ei uskaltanut vetää vessaa yöllä töistä tullessaan, tai käydä suihkussa, koska yritti olla mahdollisimman hissukseen, ettei kenenkään tarvitse tulla urputtamaan miten ulkomaalainen metelöi eikä osaa elää maassa maan tavalla :| . Isännöitsijä sitten sanoi sille, että suihkussa saa käydä ja vessankin vetää, sanoi yläkerran persreikä mitä tahansa :saint:
Vauvan öisestä itkusta se ei uskaltanut sanoa mitään, mä kun sanoin sille kerran rappiksessa kun se oli avaamassa suutaan että joo, tiedän ettei kello 22-07 saisi hiiskahtaakaan, mutta ei meidän vauva tunne kelloa, eikä sen varmaan pidäkään vielä tuntea, kun ei tunnu sun kouluikäinen poikasikaan tuntevan B)