Nyt purnausta LÄÄKÄREISTÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja kaikki äidit on huonoja äitejä, koska ne istuu vaan täällä netissä eikä tee mitään perheensä eteen. Isät on huonoja koska ne käy töissä eikä ole aina kotona ja silti tienaa tarpeeksi että se huono äiti saa käydä nettikaupassa shoppailemassa. Anopit ja appiukot on ihan idiootteja sen nyt tietää tyhmäkin. Siskot ja veljet on täys tampioita. Naapurin rakennusmies on tod. näk, juoppo koska eikös ne kaikki raksaalan ihmiset ole juoppoja. Miespuolinen saikkari on homo.. sitä nyt ei tarvii edes perustella. Linja-auton kuljettajalla on kusta päässä sen näkee ajotaidoista. Labranhoitajat on sadisteja ja rakastaa sitä kun neula menee "vahingossa" suonen läpi. Papit on kaikki saman laisia totuudentyrkyttäjiä ja raamatulla hakkaajia. Miespuolinenlastenhoitaja on tod. näk. pedofiili.. miksi se muuten siellä olis. jne jne jne jne...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
menin valtavassa kurkkukivuissa lääkäriin,itse näin selkeät peitteet mutta lääkäri ei nähnyt mitään kuulemma on vain normaalia kovempi flunssa ja kova selkäkipunikin johtui siitä flunssasta...outoa,ei minulla ole koskaan selkä kipeä.
No vastaanottovirkailija kuitenkin pyyti minun käymään labrassa antamassa nielunäytteen koska olin angiinaan taipuvainen,
ja angiinahan se siellä:(
soittivat perään ja oli jonnekin hukanneet mun puh.nro. oli sitten soittaneet minun siskolleni joka en tiedä miten oli kiristänyt ne kertomaan mikä minussa on
ja olivat hälle sitten sanoneet että pikaiseti pitää lääkkeet hakea sillä on jo myrkytyksen puolen ja on ihme että omin avuin pystyn hengittämään kun nieluni oli niin turvonnut.
Ihmettelin kovin kun siskoni soitaa minulle ja sanoo että hae vastaanotosta äkkiä itsellesi resepti ja kertoo tilanteen,ensin luulin että siksoni pilailee mutta enhän ollut tueolle edes kertonut käyväni lääkärissä saatikka se että siskoni ei edes tiennyt minun olevan sairaskaan:(
Että semmoista vaitiolovelvollisuutta:(
ja 'flunssaa' reseptin hain jonka oli lääkäri vastaaottoon jättänyt ja kukaan ei muuten tilanteesta tiennyt mitään ja asia painettiin 'maton alle'

Että jos joku sanoo ettei lääkäristä saa nega kommentteja antaa niin odottakaas kun omalle kohdin joku 'hyvä' moka käy:(kuinka sitten naama laitetaan
annoin näytteen

Tuosta vyyhdistä vain osa oli lääkärin inhimillistä arviovirhettä. Muuta oli ihan muiden terveyskekuksen ihmisten mokia. Lääkärin tehtävä kun ei ole säilyttää ja päivittää potilaiden yhteystietoja vaan se on muiden terveyskekuksessa työskentelevien vastuulla.

Näin voi tosiaan käydä, että lääkäri tekee virhearvion. He ovat VAIN IHMISIÄ!

Ihmisiellä itsellään on vastuullaan ensisijaisesti oma terveytensä, sen seuraaminen ja avun vaatiminen.

Yksittäisen lääkärin virheestä voi keskustella ja kettuuntua. Mutta tällaista koko lääkärikunnan morkkausketjua en ymmärrä.

Kuule kyllä minulle on sitten sattunut monta inhimillistä virhettä tekevää lääkäriä elämäni varrelle:(
Tässä tapauksessa silloin vaadin lääkäriä uudestaan katsomaan nieluuni ja ei suostunut,sanoin että kotootani lähtiessäni sain kuin sainkin nieluani venyteltyä niin että todella selkeät peitteet näky ja minulla oli todellakin taipumusta kyseiseen tautiin,eli en ensimmäistä/toista tai kolmattakaan kertaa tätä sairastanut joten luulisin senkin nyt kertovan jotain.
Vaan olkiaan kohautti ja päätti minulla olevan pelkän flunssan,
se kuka minun siskolleni soitti oli siskoni mielestä lääkäri mutta tiedä sitten oliko s.hoitaja kuitenkin ja kaikki tietoni annoin sinne taas ja ne oli kyllä siellä silloin oikein ja nyt yllättäen niitä ei enään löytynyt:(

No miten olisikaan peitelty mokiaan jos en olisi vastaaotto tätin toimesta kuitenkin käynyt labrassa.

Vaan on minulle käynyt tilanne toisinkinpäin,oli ne peitteet,selkeät.Antoi jo reseptin mutta mietoja ensin kun halusi ne labrat.Menin labraan ja tyttö siellä ottaa kielen päältä nielunäytettä,
kysyin että näinkö on luotettava tulos kun et edes nielusta sitä viljelyä ota,vaan tulos kuulemma tulee vaikka kielen päältä.
Negaa näytti ja kuumetta 40 nielu imusolmukkeet ym turvoksissa,sairaanhoitsu soittaa seuraavana päivänä että ihan on normi flunssaa vaan ja ei angiinaa ja ei tarvi lääkitystä.
No söin ne lääkkeet kuitenkin mutta ei auttaneet kuin hetkelliesti ja tauti ei koskaan poistunutkaan 2viikkoa sairasti ja sitten alkoi tulemaan kynsivallintulehduksia,ym. ja yksityiseen lääkäriin josta sitten pääsinkin antibioottitippaan sairaalaan koska oli taas niin pahana tuo angiina:(ja ihmeteltiin taas kuninka en hakeudu hoitoon jo heti oireiden alettua...
kuinkahan,aina kun ei varaa yksityiseen lääkäriin vaan pitää mennä nimensä mukaiseen arvauskeskukseen,
ja onnenpyörä heittää tälle potilaalle terveen paperit vaikka viikon jo ollut korkea kuume...seuraava...

Yhteistyössä