NYT riitti mulle ton miehen touhut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskaa

Vieras
turha tulla sanomaan että "jätä se sika" , koska sen mä teen just käskemättäki.

En ymmärrä miks on KOKO AJAN pakko ärsytttää, aukoa päätänsä , vittuilla, valittaa yms. ja oikeen tahallaan haluaa saada mut suuttumaan. muutenkin raskauden takia mulla hermot kireellä jne niin nyt toi on ruvennu olemaan tommonen paska.

Nytki se on tossa vikissy että ku mä en tee mitään ja kun mulla oli nyt mun elämäni eka yövuoro, niin olin tietenki väsyny ja menin sen jälkeen nukkumaan. niin tää väittää että ois sama asia kun se menis vielä töidensä jälkeen nukkumaan iltaan asti! Mitä v....

Ja mulla hirvee nälkä, huono olo, miehen piti käyä ajat sitte kaupassa mutta eeei. Kun se meni huilaamaan.

NYT MÄ MEEN ITE SINNE KAUPPAAN JA OSTAN ITELLENI RUOKAA! ja meen MUUALLE syömään. menee hermot.

ah olipas ihanaa päästä valittamaan itekki.
huh.

JA KYLLÄ! Tiiän että tämmöseen suhteeseen ei vauvaa kannattais saada. Eipä tuo mies vaan aikasemmin tommonen ollut. Oon aina halunnu että mun lapsella on isä jonka kanssa oon yhdessä mutta näköjään tää nyt ei meekkään mun suunnitelman mukaan.

Ehkäpä miehesi on hämmentynyt ja ihemissään raskaudestasi ja on siksi mmuuttunut? Mieskin voi olla "raskaana" ;) Joskus hämmenys voi purkautua tuollaisella käytöksellä.

Mä veikkaan että joko toi olo johtuu sulla ihan hormoneista ja otat vaan kaikesta itseesi millä mies ei edes tarkoita mitään erityisempää (ei millään pahalla, mä olen ainakin sellainen itse raskaana) tai sitten mies stressaa sitä vauvan tuloa ja käyttäytyy siksi oudosti.

Minä ainakin nukun yövuoron jälkeen aina, suunnilleen koko päivän, että jaksaa valvoa seuraavankin yön töissä. Raskaana ollessa lepo vieläkin tärkeämpää. Minä en raskaana ollessani voinut edes valvoa. Hommasin lääkärintodistuksen asiasta kun työnantaja ei muuten uskonut. Jaksamisia sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
Ehkäpä miehesi on hämmentynyt ja ihemissään raskaudestasi ja on siksi mmuuttunut? Mieskin voi olla "raskaana" ;) Joskus hämmenys voi purkautua tuollaisella käytöksellä.

Mulle tuli sama mieleen. Ei kannata hätiköidä... odottele ja katsele jonkun aikaa mieluummin kuin pistät heti pihalle..

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja åå:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kerropas sille suoraan mitä kaikkea on vaakalaudalla.

mulla on tuntemus että se ei paljoa auta. eiköhän se täysjärkiselle ole selvää mitä on vaakalaudalla!

Ei se aina niin selvää ole.

no kyllä sen pitäisi olla. kenties mies on jo valmiiksi ollut piittaamaton ja nyt se oikein korostuu.

Mulla sama, itkeny tässä varmaan jo viikon jokasesta pienemmästäki asiasta. Raskaus ihan alussa ja tuntuu ettei mies ymmärrä ymmärtää. Tuntuu että mun pitää muuttua jo nyt mut miehen ehkä sit joskus 9kk päästä

Kaikki ärsyttää, mä siivoan pam mies tulee kotia ja kaikki taas sekasin

Mun pitäis päästä irti tupakasta ja alkoholista, ja mies istuu sohvalla olut käessä ja käy röökillä. Vähän kun nälkäsen afrikkalaisen eessä söis ruokaa ja sanois et saa. Ei se alkoholin lopetus hankalaa ole, jussiki meni ilman mut tuo tupakka... Eikö sekin vois ainaki lopettaa aluksi ni ois mullaki helpompaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kuutamolla:
Mun pitäis päästä irti tupakasta ja alkoholista, ja mies istuu sohvalla olut käessä ja käy röökillä. Vähän kun nälkäsen afrikkalaisen eessä söis ruokaa ja sanois et saa. Ei se alkoholin lopetus hankalaa ole, jussiki meni ilman mut tuo tupakka... Eikö sekin vois ainaki lopettaa aluksi ni ois mullaki helpompaa..

Ihan suoraan sanottuna jokaiselle raskaanaolevalle pitäis olla täysin selkeää se, että raskausaikana jää pois tupakat ja viinat, vaikka koko kylä pitäis ryyppäjäisiä nenän alla!
Pelottavaa ajatellakaan mitä kaikkea lapsesi joutunee kokemaan kun jo nyt koet vaikeaksi päihteistä vieroittautumisen vaikka niiden kohteena kirjaimellisesti on oma lapsesi!

Ei mulla ollu ongelmaa lopettaa alkoholia, tiedän kaikkien päihteiden haitat enkä käytä niitä, mutta on hankala lopettaa tupakointi kun on sitä useita vuosia tehny

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
JA KYLLÄ! Tiiän että tämmöseen suhteeseen ei vauvaa kannattais saada. Eipä tuo mies vaan aikasemmin tommonen ollut. Oon aina halunnu että mun lapsella on isä jonka kanssa oon yhdessä mutta näköjään tää nyt ei meekkään mun suunnitelman mukaan.

Meillä tulevan isän stressi ilmeni juuri tuolla tavalla kun olin raskaana. Ihana mies oli täysi kusipää, niin että kummastelin, miten en ennen ollut huomannut, mikä paskiainen se on.

En enää muistanut koko asiaa, ennen kuin kaverini tuli kertomaan minulle, millainen tilanne heillä on, ja sehän oli juuri sellainen kuin sinulla ja minullakin.

Kaikeksi onneksi omalla kohdallani kaikki kääntyi parhain päin, vauvan synnyttyä isä osallistui hoitamiseen ja kohteli minuakin kuin kukkaa kämmenellä. Lapsi on nyt vuoden, miehen kanssa menimme naimisiin viime viikolla :)

Toivottavasti ap:nkin tapauksessa on kyse isäksi tulemisen jännittämisen aiheuttamasta stressistä miehellä, se sentään menee ennen pitkää ohi!!

Yhteistyössä