Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä laittaisin itse tällaisen lampun, mutta se ei taida olla teidän tyyliä![]()
![]()
Ja yhdessä blogissa oli aivan ihana, valkoinen virkattu pallolamppu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Ennen-kuvat ovat selvästi otettu pimeässä, joten hankala sanoa onko jälkeen yhtään valoisampi.
Kankaan vaihdos selkeästi pirteämpään suuntaan ja yhtenäisti värimaailmaa, itse en oikein ole oranssin ystävä. Hurjan nättiä tuo kelohonka-kangas muuten.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lahjakkuutta on niin monenlaista:tuo sun letkautus,että ole visuaalisesti suuntautunut.. Se kun ei näy yhdesäkään sun kuvassa, ei asunnosta, ei sun omista tai perheestä tms.
mietin vaan olenko mä käsittänyt sanan visuaalinen väärin, koska sä tuskin olet äikän opskana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lahjakkuutta on niin monenlaista:tuo sun letkautus,että ole visuaalisesti suuntautunut.. Se kun ei näy yhdesäkään sun kuvassa, ei asunnosta, ei sun omista tai perheestä tms.
mietin vaan olenko mä käsittänyt sanan visuaalinen väärin, koska sä tuskin olet äikän opskana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kivat:Ihan kiva varmaan sulle, mutta mä olen tyystin kyllästynyt vihreään
Alkuperäinen kirjoittaja lahjakkuutta jne:eli olet opit näönvaraisesti parhaiten, joten sinuun kannattaa käyttää opiskelijana näönvaraisia viestimiä. Se ei tee sinusta visuaalista ihmistä, tai ainakaan visuaalisesti LAHJAKASTA ihmistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lahjakkuutta jne:eli olet opit näönvaraisesti parhaiten, joten sinuun kannattaa käyttää opiskelijana näönvaraisia viestimiä. Se ei tee sinusta visuaalista ihmistä, tai ainakaan visuaalisesti LAHJAKASTA ihmistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Sulla on kyllä valtavan suloinen lapsi!!! Olen kehunut ennenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Jaa, eipä tainnut tulla lahjakkuutta jne. tyypiltä vastausta.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Jaa, eipä tainnut tulla lahjakkuutta jne. tyypiltä vastausta.
Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikiä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Jaa, eipä tainnut tulla lahjakkuutta jne. tyypiltä vastausta.
Etpä ole sinäkään aina välittänyt vastailla vaikka olen monesti pyytänyt lisää pohjia sun ajatuksille..
Mutta mä näen visuaalisen ihmisen lahjakkaana visuaalisille yksityiskohdille, sitä ei sinusta ole vielä esiin tullut.
t. kahden virallisesti testein tutkitun visuaalisesti lahjakkaan lapsen, visuaalisesti lahjakas äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Nostan vielä. Outoa, kun kukaan ei ole haukkunut lyttyyn
B)
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Nostan vielä. Outoa, kun kukaan ei ole haukkunut lyttyyn
B)
siperia on opettanut, et sun kohdalla paree vaan mielessään todeta kun ei maku kohtaa...
Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikiä:sanon, että molemmat kodit on mun SILMÄLLE kauheita ja en asuisi 2 tuntia ko. mestassa. Mutta jos viihdytte niin se on pääasia. Mun visuaalinen silmä sai kipeää..