Nyt sanokaa, onko normaalia. Mies kuumeessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Eilen illalla nousi korkea kuume, välissä tosin laskenut. jo ennen kuumeen nousua valitteli selkäkipua.
Nyt sanoi tuossa, että selkäkipu säteilee pakaroihin ja kiveksiin. Pitäiskö mun soitella päivystykseen ja kysyä neuvoa, onko tuo kiveskipu ihan normaalia. Muuten ei ole mitenkään flunssainen. Huolestuttaa kovasti :(

Voisi nyt hyvin sarkastiseen sävyyn sanoa että älä soita vaan odota että saatte diagnoosin palstalta.

TIETYSTI, jos kerran huolestuttaa niin soitetaan sinne päivystykseen tai TK:hon.

Niin ja se miehes soittaa, et sinä. Hän osaa parhaiten kuvailla oireensa.

[QUOTE="a.p";23845000]no arvatkaa onko kyseessä se perinteinen mies, jonka pitää olla puolikuollut ja pää kainalossa, ennen kuin edes harkitsee lääkäriä.[/QUOTE]

Kai se nyt vähän on huolissaan kun oireitaan sullekin kertoo..

[QUOTE="vieras";23845035]Vai diagnoosin haluat? Täältä pesee, munuaisaltaan tulehdus, lääkäriin ja pikaseen.[/QUOTE]

Mä ajattelin kans, että vois liittyä jotenkin munuaisiin, mutta kun en lääkäri ole...

Kopauta miestä nyrkillä sinne munuaisten kohdalle, kuulemma aika imakka tunne jos niissä jotain feelua on. Kyllä mä ainakin sanoisin miehelle, että lääkäriin ja oitis.

sen verran tuo nyt tarkensi, että oikeastaan kipu alkaa tuosta lantion seudulta selän puolelta, ja säteilee pakaroihin, takareisiin ja pohkeisiin. sekä sinne kiveksiin.

Yhteistyössä