Onko nyt liikkellä pk:seudulla kuume-oksennus-ripulia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sairaana kotona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sairaana kotona

Vieras
Pojalle nousi ensin korkea kuume, valitteli vatsa kipua, mutta ei oksentanut tai ripuloinut. Kuume laskenut, jonka jälkeen eilen sitten oksensi kerran ja vatsa ihan löysällä? Tätäkesti elisin aamupäivän. Nyt kunnossa, ei siis mitään enää, paitsi ilmavaivoja..
Mikä tauti tämä mahtaa olla, vai onko kahta ei tautia?

Pojalle nousi ensin korkea kuume, valitteli vatsa kipua, mutta ei oksentanut tai ripuloinut. Kuume laskenut, jonka jälkeen eilen sitten oksensi kerran ja vatsa ihan löysällä? Tätäkesti elisin aamupäivän. Nyt kunnossa, ei siis mitään enää, paitsi ilmavaivoja..
Mikä tauti tämä mahtaa olla, vai onko kahta ei tautia?

Mulla oli perjaintaina iltana just noin. Yhtäkkiä oli 38,5 kuumetta ja maha kipeä. Tuli aivan yllättäen, olin töissä eikä töihin lähtiessä ollu mitään oiretta. Sitte yöllä heräsin oksentamaan kerran. Kuume oli laskenut mutta maha oli löysällä lauantaina ja ilmavaivoja kovasti. Sunnuntaina olin jo ihan terve, ehkä vähän nipisteli vatsaa.

Meillä on ollut vatsa kuralla sekä miehellä että mulla, oksentaa ei ole tarvinnut ja lämpöä ei ole ollut missään vaiheessa. Lapset ovat onneksi säästyneet ja toivottavasti eivät saakaan mitään pöpöä, sillä meille pitäisi lähipäivinä syntyä kolmas lapsi.

Voi hel***** teitä. Jos on tauti niin se hoidetaan. Mitä väliä mitä muilla on? Kukin hoidetaan oireiden mukaan. Miten se vaikuttaa teidän sairauteen et onko jotain tiettyä tautia liikkeellä? Äly hoi älä jätä.

ahaa, tätä on sitten muillakin.. Hmm, erikoinen tauti, koskaan aiemmin kuullut tämmöisestä.. Ei vissiin mitään tautinimikettä tälle?

Sen nimi on vatsatauti. Saamarin idiootti. Sitä kun on monenlaista tautia. Yksi vain oksentaa, toinen vain ripuloi, kolmas tekee molempia, neljäs saa kuumeen ja oksentaa, viides ripuloi ja kuumeilee, kuudes saa sen kahdesti peräkkäin.

Onpas tänään monella palannut puuro pohjaan tai jotain, kun on niin aggressiivista porukkaa liikkeellä. Eikö sitä nyt uteliaisuuttaa saa kysellä että mikä tämmönen on??????????

Kyllä kait jokainen osaa tautia hoitaa, mutta mielekiinnosta vaan kysyin. Idiootit!

Onpas tänään monella palannut puuro pohjaan tai jotain, kun on niin aggressiivista porukkaa liikkeellä. Eikö sitä nyt uteliaisuuttaa saa kysellä että mikä tämmönen on??????????

Kyllä kait jokainen osaa tautia hoitaa, mutta mielekiinnosta vaan kysyin. Idiootit!

Mielenkiinnosta vaan kyselen, että onko muilla täällä Varsinais-Suomessa vatsat toimineet jo heti aamusta?

Yhteistyössä