nyt sattuu kurkkuun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
koko päivän siivonnut. tai no hmm.. yrittänyt. noi mukulat on ku villiapinoita ja roikkuu joka paikassa ja siis on kamalaa. mä en saa niihin minkäänlaista otetta. nyt sit napsahtin ja tuli huudettua minkä kurkusta lähti. tyttö vaan monkuu ja vinkuu ja kerjää ja sit ku ollaan ruokapöydässä niin mitään ei syödä. kaikki menee suoraan sanottuna päin vittua. MÄ OON ÄITI JOKA ON KOTOISIN PERSEESTÄ! ja syvältä sieltä!!!! mies tuolla tyhjentää vessan lavuaarin putkesta vessapaperia... |O :'( kohta tulee iso itku!!

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
:hug: Kaikilla on huonoja päiviä, eikä se susta huonoa äitiä tee vaikka joskus huudat.

eikun musta tuntuu että mä oon täysin epäonnistunut noitte apinoitten kans. mä oon kasvattanu niistä villilapsia. :'(

Jaksamisia sinulle,aina ei ole helppoa tiedän sen itte kun on 8.5V jolla on kova uhma ja into sotkea paikat ja olla siivoamatta jälkiänsä ja 11kk joka kuten kaikki tietää siivoilee hyllyjä ym. väärin (eli tyhjentää ne ).KOitappa saada leikin varjolla lapset mukaan siivoamaan.Meillä ainakin esikoisen kanssa tepsii kun sanon että"tehdään jotain kivaa kun ollaan siivottu" tai viimeinen keino on että"et ehdi siivoon sitä ja sitä aluetta ennen kun mä siivoon ton",kilpaileminen on lapsista kivaa ja jos vielä antaa niiden "voittaa" usemmiten ja sitten tokasee että " sä oli liian nopee ja mä olen näin hidas" heh.Voit laittaa yv:tä jos haluat jutella lisää. :heart: :heart: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
:hug: Kaikilla on huonoja päiviä, eikä se susta huonoa äitiä tee vaikka joskus huudat.

eikun musta tuntuu että mä oon täysin epäonnistunut noitte apinoitten kans. mä oon kasvattanu niistä villilapsia. :'(

lapset voivat olla luonnostaan villejä. ja aikamoni onkin. jos niille kuria pitää niin et sinä niistä villejä ole tehnyt
:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

lapset voivat olla luonnostaan villejä. ja aikamoni onkin. jos niille kuria pitää niin et sinä niistä villejä ole tehnyt
:hug: :hug:

kyllä mä yritän lapsia kasvattaa niin että niistä tulisi mallikansalaisia. mutta eih! mä haen mettästä kohta jonkun vitsan! itekki vitsaa saanu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
Jaksamisia sinulle,aina ei ole helppoa tiedän sen itte kun on 8.5V jolla on kova uhma ja into sotkea paikat ja olla siivoamatta jälkiänsä ja 11kk joka kuten kaikki tietää siivoilee hyllyjä ym. väärin (eli tyhjentää ne ).KOitappa saada leikin varjolla lapset mukaan siivoamaan.Meillä ainakin esikoisen kanssa tepsii kun sanon että"tehdään jotain kivaa kun ollaan siivottu" tai viimeinen keino on että"et ehdi siivoon sitä ja sitä aluetta ennen kun mä siivoon ton",kilpaileminen on lapsista kivaa ja jos vielä antaa niiden "voittaa" usemmiten ja sitten tokasee että " sä oli liian nopee ja mä olen näin hidas" heh.Voit laittaa yv:tä jos haluat jutella lisää. :heart: :heart: :wave:

nää on koht 5 ja koht 4 vuotiaat apinat. aaarggghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!