R
Rukoilijasirkka
Vieras
Mä en tajua, MIKSEI lapselle voi kertoa? Jotenkin, jos se on niin nolo juttu, niin miten sitä on sitten kehdannut sen lapsen tehdä alunperinkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ihan pakko kysyä, mutta sanoitko sä sille, että "odota vähän, äiti miettii, mitä äiti vastais" vai miten sä voit olla täällä kysymässä asiaa, jos lapsi jo kysymyksen esitti?
Suora vastaus vain kysymykseen, ei yhtään enempää selittelyä, eli että "äidillä on ihan sitä varten reikä". Ja tarkennuksia samalla linjalla, lyhyt vastaus juuri siihen mitä kysytään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mulle tuli mieleen ettei teillä aikoinaan kotona voinut puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja haluat tätä perinnettä jatkaa.
mulla ei kyllä ole hajuakaan miten kotona on näistä puhuttu, en muista. mutta mua onkin kasvattaneet kolmet vanhemmat. siksi olenkin varmaan näin estynyt??? (teidän mielestä )
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Isä laittaa siemenen kasvimaalle ja sitte tulee etana ja nielaisee siemenen. Etana sitte kakkaa valmiin vauvan ulos.
Tai sitten kerro totuus kertomatta liikaa yksityiskohtia.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:me katsottiin 3v tytön kanssa sitä sairaala-ohjelmaa, ja siinä oli synnytys. tyttö kysyi, että mitä tapahtuu ja min ä sanoin, että täti saa vauvan, johon tyttö et ai mistä se tulee? ja vastasin että pimpistä vauvat syntyy. tyttö sanoi että aha j ajatkoi katsomista. ei ole sen jälkeen asiasta puhunut. kun asia kerrotaan niinkuin se on, selittelemättä ja totuudenmukaisesti, ei nuo lapset ajattele, että siinä on mitään "pahaa" tai "outoa" eikä ne niitä kylillä ala huutelemaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja N11NU:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Isä laittaa siemenen kasvimaalle ja sitte tulee etana ja nielaisee siemenen. Etana sitte kakkaa valmiin vauvan ulos.
Tai sitten kerro totuus kertomatta liikaa yksityiskohtia.
TÄH? Kai tää oli vitsi![]()