Nyt se kalastajan vaimo on saanut ilmasen perheloman!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kateellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kateellinen

Vieras
Joo, olen oikeasti kateellinen. Kalastajan vaimo om laitellut muutaman päivän ajan kuvia Tukholmasta ja muualta Ruotsista. Tänään sitten oli muistanut mainita, että koko perheen reissun lentoineen, hotelleineen ja vierailukohteineen oli tarjonnut Visitsweden-matkailusivusto.

Jee jee! Tosilla vaan hyvin pyyhkii! Ärsyttää! Kyllä tämmösen köyhän perheen suuri riemu olisi josksu kokea jotain vatsaavaa. Mutta menkööt he burberryn takinliepeet heiluen luisvuittonit olalla!

Voi hellan lettas tentään nih. Mitä sulle pitää sanoa?

Laihduta.
Hanki tyylitaitoutta.
Perusta blogi ja ota kivoja kuvia.
Ehkä se ura sinullakin urkeaa.

(Anna kun arvaa, sä oot niin köyhä että on turha edes yrittää).

• Tykkää
Reactions: Dongxi
En nyt ihan ymmärtänyt.. miksi olla kateellinen siitä, että joku, jolla olisi varaa lomaan muutenkin, saa lomansa matkatoimiston kustantamana, kunhan matkustaa tiettyihin paikkoihin, kuvaa ja esittelee ne jne.?

Oletko tosiasiassa kateellinen siitä ilmaisesta lomasta vai siitä, että heillä lienee siihen varaa muutenkin?

• Tykkää
Reactions: Dongxi
No mutta, eikös tota lomaa voinu hakea kuka vaan? Mä muistan et luin siitä visitsweden-sivuilla, mut totesin et en edes kokeilla hakea kun mua ei kiinnosta kirjotella ja kuvailla lomaani muille..

Hienoa hänelle.

Minä olen säästänyt lomaa varten pienistä tuloista eikä yhtään haittaa vaikka kaikki toiset saisivat ilmaiseksi.

Kateus on syövyttävä tunne.

Voi kuule mä arvasin sen ihan heti kun luin ekan postauksen kun olivat saapuneet Arlandaan.
Ja odottelen milloin Magicpoksin poppoo lähtee vastaavalle perhelomalle.
Coco perheineen oli jo Tukholmassa joku aika sitten.
Juu mulla on varaa matkustaa ihan omalla rahalla mutta voisin kyllä kertoa matkakokemukseni jossain jos siitä ilmaisen reissun saisin.

[QUOTE="mimma";26299495]No mutta, eikös tota lomaa voinu hakea kuka vaan? Mä muistan et luin siitä visitsweden-sivuilla, mut totesin et en edes kokeilla hakea kun mua ei kiinnosta kirjotella ja kuvailla lomaani muille..[/QUOTE]

Ainakin joku tällainen avoin haku niillä oli. En itsekään siis hakenut, mutta jäi mieleeni :)

Miksi olet kateellinen hänelle? Aloita myös paljon aikaa vievä blogi. Itse en ainakaan haluaisi olla noin julkisen blogin pitäjä eli en osaa olla Kalastajan vaimolle kateellinen. Hänhän on tavallaan jo julkkis Suomessa.

Voi kuule mä arvasin sen ihan heti kun luin ekan postauksen kun olivat saapuneet Arlandaan.
Ja odottelen milloin Magicpoksin poppoo lähtee vastaavalle perhelomalle.
Coco perheineen oli jo Tukholmassa joku aika sitten.
Juu mulla on varaa matkustaa ihan omalla rahalla mutta voisin kyllä kertoa matkakokemukseni jossain jos siitä ilmaisen reissun saisin.

Mutta toisaalta, en olisi valmis avaamaan koko elämääni koko maailmalle niin kuin bloggaajat tekee.
En osaa kadehtia koska uskon että blogien eteen tehdään paljon töitä.

Mutta toisaalta, en olisi valmis avaamaan koko elämääni koko maailmalle niin kuin bloggaajat tekee.
En osaa kadehtia koska uskon että blogien eteen tehdään paljon töitä.

Ainakin uskon blogin pitämisen vievän paljon aikaa ajatuksissa eli tuolla Ruotsin lomallakin piti miettiä jatkuvasti, että millaisia vaatteita ja millaisia kuvakulmia. Itse en pitäisi jos mun täytyisi lomallani pohtia tuollaisia ja avata lomani koko kansalle. Haluan viettää aikani rauhassa perheen ja ystävien kera, yksityisesti ilman, että kaikki suomalaiset tietävät lähes kaiken elämästäni.

Blogin pitäminen menisi vielä niinä päivinä, kun esittelee vaan vaatteitaan ja käy töissä ja opiskelee ja harrastaa, mutta entäs kun sattuu eteen päiviä kun ystävä menehtyy tai oma lapsi tai oma vanhempi tai joku heistä sairastuu vakavasti ja hoidat työsi ohella heitä? Lopetatko blogisi siinä vaiheessa? Vai pidätkö yllä hymyä vai - kauhein vaihtoehto - avaudutko näistäkin asioista kaikelle kansalle?

Uskomatonta mitä paskaa ihmiset jaksaa jauhaa toisista! Jos joku on nätti, varakas ja sattuu vielä jakamaan muiden kanssa omia kokemuksiaan blogissa niin johan ihmisten kielenkannat aukavat ja KATEUS, KATKERUUS ja kaikki muu iskee kuin lekan lailla.
Ei muuta kuin blogin pitoon, juttua kehiin ja kuvia... on varmaan sitten kiva lukea mitä muut torvet kommentoivat sun ulkonäöstä ja muusta blogissa kirjoittamastasi. Saako tällainen ihminen jotain ihmeellista tyydytystä siitä, että lukee ensin blogia (joka on muuten vapaaehtoista) ja sitten mustamaalaa kaiken? Hävetkää

Mäkin voisin olla kateellinen kaikille kavereille jotka on saaneet rahaa kun ovat myyneet lastenvaatteita. Itse en jaksanut nähdä vaivaa ja kuvailla ja laitella ilmoituksia, joten annan tuttaville ilmaiseksi.

Jostain syystä en kuitenkaan ole kateellinen. Elämä on valintoja! :)

Yhteistyössä