nyt se kärsimys alkaa, olympialaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
no kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. ja sitten keljuttaa jos ja KUN niitä hyviä sarjoja jää esittämättä olympialaisten takia :kieh:

ainoa mitä taidan katsoa, on ratsastus =)

Nii. Näähän on makuasioita. Mä katon urheilua mieluummin. Kun en seuraa mitään sarjaa, niin ei harmita. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Naiset on JUST tollasia.

Mikä siinä on kamalaa, jos niitä kisoja katsoo.

Meillä mä varmasti katson enemmän kuin mies.

peesi! jalitsua oon jo katellu ;) :D

Mä odotan hirveesti kaikkia joukkuelajeja. Naisten futiksessa on kyllä jo ollut mielenkiintoisia matseja. Toivottavasti Norja vie. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Millaisia on naiset? :wave:

No sellasia, että urheilun katsominen telkasta on apaut suurin synti. :xmas:
No, ahtaaseenpa muottii naiset tunget.
Eihän se telkkarin töllöttäminen suuri synti ole. :xmas:
Joskus vaan mietin, että onko meidän telkkarissa joku muukin kanava kuin urheilukanava ja tekstitelevision urheilutulokset. Toisaalta, se on vapauttanut mut television orjuudelta. Eipä tarvi katsoa.
Siis kiitos urheilun!

No, ahtaaseenpa muottii naiset tunget.
Eihän se telkkarin töllöttäminen suuri synti ole. :xmas:
Joskus vaan mietin, että onko meidän telkkarissa joku muukin kanava kuin urheilukanava ja tekstitelevision urheilutulokset. Toisaalta, se on vapauttanut mut television orjuudelta. Eipä tarvi katsoa.
Siis kiitos urheilun!

Harmi, jos et ole tyytyväinen telkun tarjontaan. Mä ne osaa sanoa mitään, kun iltauutisten lisäksi en ole telkkaa katsonut sitten jalkapallon EM-kisojen.

Muoks: Ehkä vika on kumppanissasi? Ei normaalisti nimittäin tule tekstiteeveen tuloksia ellei niitä erikseen sieltä hae. B)

[

Muoks: Ehkä vika on kumppanissasi? Ei normaalisti nimittäin tule tekstiteeveen tuloksia ellei niitä erikseen sieltä hae. B)

:laugh: Ihana pointti. :hug:

[/quote]

Onko teilläkin loka-kesäkuun NHL-tulosten sivu joka aamuinen rituaali? :saint:

[

:laugh: Ihana pointti. :hug:

Onko teilläkin loka-kesäkuun NHL-tulosten sivu joka aamuinen rituaali? :saint: [/quote]

Ainoa laji, mitä meillä ei seurata on NHL. Kaikki muut kyllä sitten menee.

Yhteistyössä