nyt se naapurin pappa ylitti itsensä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
pyydä taloyhtiön kokous jossa saatte naapureiden kanssa keskustella tästä naamatusten isännöitsijän kanssa, kyllä sen on jotain tehtävä siinä tilanteessa

Joo Hallitus koolle ja kerrot heille ja sitten taloyhtiön kokous!

mä olen isännöitsijältä tästäkin kysyny,et koska on jotai kokouksia,niin ei kuulema oo vuosiin ollu :o
et vaan omistusasunnoissa on :o
olin et no kuule mitäpä jos järjestettäs sellanen,niin se sano et kattoo nyt :headwall: eli ei :whistle:

mitähän ne tuumais yksykskakkosessa jos soittasin et pankaa ambulanssi tuleen,toi kaista kohta tappaa ittensä tai muut :whistle:

ainoo lohduttava lause mitä oon kuullu,oli joskus maaliskuussa et joo et sä tollases ympäristössä voi asua,et täytyy vaihtaa papan lääkitys :o
ja siinä kaikki myötätunto :whistle:

mitä jos rymyäisit ja mekastaisit sitte siihen tyyliin että sais pappa jotain aihetta valittaa!! siis ihan tosissaan alat hakkaan ovia ku kulet ja paiskoon kotona ovia..älä elä niinku huopatossu tehtaalla vaan anna ukolle syytä valittaa metelistä!

ja sit se soittelis meille poliiseja päivittäin :whistle:
mä en vaan osaa kostaa ja laittaa samalla mitalla takasin.. ja kai se aika huonoo esimerkkiä tolle pojallekin olis.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä olen isännöitsijältä tästäkin kysyny,et koska on jotai kokouksia,niin ei kuulema oo vuosiin ollu :o
et vaan omistusasunnoissa on :o
olin et no kuule mitäpä jos järjestettäs sellanen,niin se sano et kattoo nyt :headwall: eli ei :whistle:

mitähän ne tuumais yksykskakkosessa jos soittasin et pankaa ambulanssi tuleen,toi kaista kohta tappaa ittensä tai muut :whistle:

vuokraasunnoissakin on kokouksia, siellä päätetään talon asioista asukastasolla. jos ei muu auta pitäkää asukkaiden kesken kokous johon kutsutte isännöitsijän ja viette pöytäkirjan talon omistajalle

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
mitä jos rymyäisit ja mekastaisit sitte siihen tyyliin että sais pappa jotain aihetta valittaa!! siis ihan tosissaan alat hakkaan ovia ku kulet ja paiskoon kotona ovia..älä elä niinku huopatossu tehtaalla vaan anna ukolle syytä valittaa metelistä!

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ja sit se soittelis meille poliiseja päivittäin :whistle:
mä en vaan osaa kostaa ja laittaa samalla mitalla takasin.. ja kai se aika huonoo esimerkkiä tolle pojallekin olis.. :ashamed:

No eiks se oo hyvä että ne poliisit kerrankin tulis teille ja kuuntelis teitä niin voisit usuttaa ne heti siihen naapurin papan kimppuun. :snotty:

tääkin on niin hankalaa... kun minä ja naapurin likka ollaan ainoot "normaalit" tässä rapussa :ashamed:
täs yläkerras on toi pappa,taksikuskin kakkosasunto (ei ikinä täällä ) ja naapurin likka (mukava)

alakerras onkin sit 4 juoppoo :whistle:

niit voi olla aika hankala kasata mihinkään kokoukseen ja jos ne tuliskin,niin olisivat 6promillen kännissä :ashamed:

Meillä oli naapurina 1 narkkari,1 juoppo,1 bilettäjäpariskunta,1 sinkkulikka joka oli tosi kiva ja 1 pariskunta jotka ihan ok.

Naapurirapussa 1 hullu,4 juoppoa ja 1 lapsiperhe

Sympatiat sinne. :hug:

Ei todellakaan kannata pistää samalla mitalla takaisin, saatte vain ongelmia. Mitäs jos sanoisit tai miehes sanois ukolle ihan suoraan päin naamaa että jos se ei lopeta terrorisointia niin otat sosiaalihuoltoon yhteyttä tai vastaavaa. Voi olla että se ei vain kertakaikkiaan tajua millainen maanvaiva se oikein on.

ei sille mitään pysty sanoon kun se karjuu kurkku suorana ja huitoo kävelykepillään jos yrität mennä lähemmäs :whistle:
ja mä olen sille sanonut että mä soitan sosiaalihuoltoon/poliiseille jos et lopeta,niin se on vaan raivonnu et senkus soitat,hänellä on oikeus asua tässä :whistle:

Yhteistyössä