naapurin pappa osa 783499382648

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
viime yönä viittä vaille kaksitoista meidän ovikello soi.
katsoin ovisilmästä,että siellä seisoi aivan oudon näköinen vanha harmaa hampaaton äijä. avasin oven ja heti se ällöttävä viinankatku puski siitä ukosta päin näköö :x no,kysyin mikä hätänä,niin se ihan hätääntyneenä alko selittää et kun se naapurin pappa ei pääse ylös,että tule katsomaan.
mä sanoin että mä en ole sen kanssa väleissä et en uskalla,et pelkään sitä.. :ashamed:
no,se äijä oli niin hädissään ja sano et tuu nyt hyvänen aika ja mä sit kysyin et siis onko sil joku kohtaus vai onkse kaatunu vai mitä,niin tää äijä naurahti et paskanmarjat,tervehän se on ku pukki,et ryypänny se on koko päivän :o :o :o :o
no,ihan sekasin se olikin ja ihan nöyränä otti mun miehen tarjoaman avun vastaan vaik ennen ne ei oo ees voinu katsoo toisiinsa ilman et tulee riita :whistle: mitää hätää ei kuitenka ollu ja se siitä sillä erää.

tänään aamulla meinasin kuolla nauruun kun luulin et meidän ovikello soi,mut mies oliki jättäny välioven auki ja se oliki papan ovikello. katoin et siin oli yks paikallinen juoppo sen oven takana ja kysy silt papalta,et sulle kävi kuulema huonosti eilen? pappa siihen tosi raihnasella äänellä että juu,voivoi ku minä olen kipee,on toi kylki niin arka ja voivoivoi..

seuraava juoppo tuli n.tuntia myöhemmin ja sama virsi,mut tällä kertaa myös lause: kun en minä edes ryyppää että kännissä koheltaisin,minä olen vaan niin sairas ja heikko vanha ihminen :whistle:

et silleesti,skitsofrenia sillä taitaa olla :xmas:

Missä ihmeen välissä sä ehdit tehdä noita koti- ym. hommia kun joko kuuntelen korva ovessa naapuriisi menevien vieraiden keskusteluja TAI tiedotat niistä täällä? Meinaan vaan että antasin mullekin pari vinkkiä kun mulla on samanlaiset harrastukset mut aika ei meinaa riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä ihmeen välissä sä ehdit tehdä noita koti- ym. hommia kun joko kuuntelen korva ovessa naapuriisi menevien vieraiden keskusteluja TAI tiedotat niistä täällä? Meinaan vaan että antasin mullekin pari vinkkiä kun mulla on samanlaiset harrastukset mut aika ei meinaa riittää.

kun mun ei tarvii olla korva ovessa ku tääl seinät on pelkkää paperia :xmas: jos mul ei oo telkka tai radio päällä niin kuulen kaiken mitä muualla puhutaan :D

ei se muista raasu (????!!) mitään eilisestä, huusi mulle ku hyeena kun lähdin siskon koiraa lenkittään,et tämä ei jää tähän :xmas:
kysyin et jaa mikä??? niin alko änkyttää ja huusi et mene pois ja valitti kuinka on vanha ja sairas ihminen ja kylkikin on niin kipee ku hän pelästyy meiltä tulevia ääniä ja sit kaatuilee niiden takia :xmas:
totesin vaan et kuule pidä toi,toi on hyvä :headwall:

Yhteistyössä