nyt se on aikuisten oikeesti loppu. Imetys :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihan tosiko:
Alkuperäinen kirjoittaja :
itse täysimetin esikoista 10kk ja se oli mahtava, ku ei tarvinnu kantaa pulloa ja korviketta mukana ja miettiä aina paikkaa missä sais maidon lämmitettyä..toinen laps lopetti ite n puolen vuoden jälkeen ja tää kolmas oli n.4,5kk ku lopetti...ensin suretti ja ei ollu helppo hyväksyä, mut sit aattelin et mitä ihmettä tollasesta ressaan...mut, ei se ollu helppoa hyväksyä! Mut eipä tuo enää tympäse... tosiaan olin aiemmin suunnitellut kans, että vaik täysimetän mahdollisimman kauan!!mut ku ei niin ei!

10 kk täysimetyksellä??????????

?

No sitten se on loppu. :) Elä herran jestas noin pienestä asiasta turhaan syyllisyyttä tunne. :hug: Ihan terve ja reipas poika siitä kasvaa varmasti, vaikka nyt lopetatkin. Minusta tuo on jo muutenkin ihan hyvä ikä lopettaa (omaakin olen ajatellut, että max 6 kk).

Oo ylpee siitä että oot kaikkes tehny :hug: En miekään pystyny imettää kun 1kk esikoista ja se oli tosi kova paikka, mutta hengissä ollaan kumpikin :)

Lopeta stressaaminen ja anna purkista, ootte sit kumpikin paremmal mielel, kunhan oot saanu suretuks tuon lopettamisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja porsa:
Älä vielä luovuta! Se helpottaa ihan kohta!!
Sun kannattais vaik herätä yöllä kerran imettämään, sitten pysyy tuotanto yllä!
Pliis yritä vielä, vai olenko myähässä tsemppailuineni?
Jos olen, niin en missään nimessä tuomitse, vaikka lopettaisitkin ( on itelläkin monesti käynyt mielessä lopettaa) Mun Poika 6kk, ja syö yöllä 2krt.

Miksi äitin pitäs herätä imettämään, jos poika nukkuu? Eli miksi siis herättää lapsi imemään jos se kerran nukkuu täyttä päätä. Ei ymmärrä.

Korvikkeen antaminen voi vaikuttaa siihen , että nukkuukin putkeen yön. Tällöin oma maidontulo hiipuu...:(

Yhteistyössä