R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan tosiko:Alkuperäinen kirjoittaja mä:itse täysimetin esikoista 10kk ja se oli mahtava, ku ei tarvinnu kantaa pulloa ja korviketta mukana ja miettiä aina paikkaa missä sais maidon lämmitettyä..toinen laps lopetti ite n puolen vuoden jälkeen ja tää kolmas oli n.4,5kk ku lopetti...ensin suretti ja ei ollu helppo hyväksyä, mut sit aattelin et mitä ihmettä tollasesta ressaan...mut, ei se ollu helppoa hyväksyä! Mut eipä tuo enää tympäse... tosiaan olin aiemmin suunnitellut kans, että vaik täysimetän mahdollisimman kauan!!mut ku ei niin ei!
10 kk täysimetyksellä??????????
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja porsa:Älä vielä luovuta! Se helpottaa ihan kohta!!
Sun kannattais vaik herätä yöllä kerran imettämään, sitten pysyy tuotanto yllä!
Pliis yritä vielä, vai olenko myähässä tsemppailuineni?
Jos olen, niin en missään nimessä tuomitse, vaikka lopettaisitkin ( on itelläkin monesti käynyt mielessä lopettaa) Mun Poika 6kk, ja syö yöllä 2krt.
Miksi äitin pitäs herätä imettämään, jos poika nukkuu? Eli miksi siis herättää lapsi imemään jos se kerran nukkuu täyttä päätä. Ei ymmärrä.