NYT se on vihdoin VALMIS, mun sambapuku! :) *Kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Ihana fiilis. =) Mä olen ihan surkea käsitöissä ja kerrankin tein vapaaehtoisesti jotain itse, olen ylpeä saavutuksestani. :D Just ja just sain valmiiksi, ylihuomenna on Helsingin sambakarnevaalit. En muuten ihan vähään aikaan koske sormenpäällänikään kuumaliimapyssyyn. :whistle: Onko joku täältä muuten menossa katsomaan karnevaaleja? :)

Kuvia koko asusta:

Kengät

Jalkakoristeet

Alaosa

Kahleet

Rinkka

Päähine

Kuva kokonaisuudesta

[QUOTE="Pettynyt";26468077]Odotin jotain hienompaa kun täällä olet sen tekoa hehkuttanut. Anteeksi :/[/QUOTE]

Mä olen hehkuttanut lähinnä siksi, että olen ihan surkea käsitöissä ja sain vaivoin tämänkin tehtyä. :D

[QUOTE="vieras";26468087]Ihan hyvä saavutus "surkealle" tekijälle. Tuleeko vaan tupsut strategisiin paikkoihin vai ihan kangasta.[/QUOTE]

Ai niin, unohdin sanoa, että tulee siis vielä ruskea toppi ja legginssit. Ei sentään noin paljastava puku ole. :D

[QUOTE="Noo";26468095]Olethan tehnt urakan :flower:

Miten tuo alaosa tulee päälle?[/QUOTE]

Sinne vaan pujahdetaan. :D Mulla on se kahdella tarralla kiinni niin saan siitäkin auki.

[QUOTE="vieras";26468102]Laita sit kuva kun on päällä. Mitä tuo puku esittää?[/QUOTE]

Täytyy katsoa, haluanko laittaa sellaista kuvaa. :D En jaksa laittaa niitä meikkejä ym. ennen karnevaaleja. Teemana on makeaa elämää ja me ollaan orjia. Mun ryhmä siis. Plantaasit ja silleen. :xmas:

Mä olin aluksi melkein valmis maksamaan, että joku tekisi ton mun puolesta, jäi kouluaikoinakin aina moni käsityö tekemättä. :D Tossa oli paljon hitsaamista ja askartelua vaikkei sinänsä mitään kovin vaikeaa.

[QUOTE="vieras";26468173]olet tytsi kyl laiha painat varmaan vaan 55kg[/QUOTE]

66 kg. En ole nyt vähään aikaan laihtunut. Lähtöpaino oli 75 kg. Laihdutus on vielä käynnissä.

[QUOTE="...";26468228]Paljonko sinulla on vyötärön/lantion ympärysmitta?[/QUOTE]

En tiedä, voin mitata jossakin välissä. Mulla on mahaa vielä aika paljon, mutta olen kyllä aika hienosti onnistunut jo pudottamaan painoa.

[QUOTE="vieras";26468245]Jaksatko käydä vaa'alla saletisti näyttää korkeintaa 60[/QUOTE]

No hyvä näinpäin. :D Sivukuva varmaan vähän hämää. Mulla on suurin osa painosta vyötäröllä. Jalat on aina olleet aika hoikat.

Yhteistyössä