NYT se on vihdoin VALMIS, mun sambapuku! :) *Kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Että mua ärsyttää nuo puskistahuutelijat. Tuskin kovin moni kehtais tollasta kommenttia antaa, jos esim. naapuri tai kaveri esittelis heille, että katso minkä sain aikaan. Raukkamaista sitten huudella anonyyminä. :mad:

Tytsi, hienon asun olet väkertänyt!

Varsinkin kun tosiaan noihin menee valtavasti aikaa ja monet eivät voi sellaista työmäärää antaa tai kykene tekemään. Tuo puku ei monelle ole se ainoa työ vaan vielä pitää tehdä vaunuun koristeita, rakentaa vaunua, monilla on myös noiden lisäksi koreoiden teko ja opetus, pukujen ohjeistus (miten tehdään). Suunnittelut, tarvikehankinnat....yms yms. Jos olet 8 tuntia päivässä töissä niin casalla menee aikaa päivässä tuplaten juuri karnevaaleja puuhaillen.

Ja pitää vielä sanoa, että tytsi on kehittynyt valtavasti myös tanssijana, ei samba ole pelkkää pyllyn pyöritystä. Pitää kyetä hallitsemaan koko kroppaa, sillä monet liikkeet ovat vaikeita ja monet eivät niitä koskaan opi. On ollut hienoa seurata tytsin kehitystä ja tuon puvun tekeminen on ollut valtava saavutus joten HYVÄ TYTY

Varsinkin kun tosiaan noihin menee valtavasti aikaa ja monet eivät voi sellaista työmäärää antaa tai kykene tekemään. Tuo puku ei monelle ole se ainoa työ vaan vielä pitää tehdä vaunuun koristeita, rakentaa vaunua, monilla on myös noiden lisäksi koreoiden teko ja opetus, pukujen ohjeistus (miten tehdään). Suunnittelut, tarvikehankinnat....yms yms. Jos olet 8 tuntia päivässä töissä niin casalla menee aikaa päivässä tuplaten juuri karnevaaleja puuhaillen.

Ja pitää vielä sanoa, että tytsi on kehittynyt valtavasti myös tanssijana, ei samba ole pelkkää pyllyn pyöritystä. Pitää kyetä hallitsemaan koko kroppaa, sillä monet liikkeet ovat vaikeita ja monet eivät niitä koskaan opi. On ollut hienoa seurata tytsin kehitystä ja tuon puvun tekeminen on ollut valtava saavutus joten HYVÄ TYTY

Ai olen vai? :D Tuntuu välillä, etten osaa mitään. Samba on hankalaa. :p

Ai olen vai? :D Tuntuu välillä, etten osaa mitään. Samba on hankalaa. :p

Olet sinä kehittynyt ja kehityt aina vain mitä enemmän jaksat käydä treeneissä. Se todellinen kipinä tulee huomenna. Silloin vasta kun kerran on osallistunut karnevaaleille ymmärtää miksi kaikki sinne haluaa ja miksi sinä sinne haluat ja vielä jaksat rääkätä itseäsi sen vuoksi :)

Yksi muistutus, pienet haihampaat kannattaa hankkia tai siis niitä keskikokoisia ja palautusjuoma on ehdoton...

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Siis teitkö sä tuon itse? Joo-o, miksi mä en osaa? |O

Hieno puku, näytät varmasti hyvältä siinä! Hauskaa viikonloppua :)

Kyllä, jokainen joutuu tekemään oman karnevaalipukunsa itse. Ohjeistuksen mukaan tietenkin mutta itse se tehdään. Ja kyllä osaat sinäkin, jotenkin se vaan tulee jostain se osaaminen kun tekee omaa karnevaalipukua.

Olet sinä kehittynyt ja kehityt aina vain mitä enemmän jaksat käydä treeneissä. Se todellinen kipinä tulee huomenna. Silloin vasta kun kerran on osallistunut karnevaaleille ymmärtää miksi kaikki sinne haluaa ja miksi sinä sinne haluat ja vielä jaksat rääkätä itseäsi sen vuoksi :)

Yksi muistutus, pienet haihampaat kannattaa hankkia tai siis niitä keskikokoisia ja palautusjuoma on ehdoton...

Mä taidan pitää hiuksia auki ja kihartaa ne kunnolla. Oli puhetta, ettei ole pakko pitää kiinni.

Ihanalta näyttää :) Voi kun pääsis katsomaan livenä upeita pukuja ja hienoa tanssia... Itse harrastan itämaista tanssia ja meidänkin pitää tehdä kaikki puvut itse, joten hatun nosto teille. Pitäkää hauskaa!

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
[QUOTE="hiihaa";26477552]Ei noista yksittäisistä rätin kappaleista saa mitään irti. Laita kuva kun ne on sun päällä niin maallikokin tajuaa jotain. =)[/QUOTE]

Laitan sit karnevaalien jälkeen. :D

Yhteistyössä