Nyt se pirkule iski muhunkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:
muistele niitä yö-heräämisiä, jatkuvaa tissittelyä, vaipparallia, kolliikkia, sitä kaukalon raahaamista paikasta toiseeen

Noista ajoista kun on jo kerran selvitty niin kai sitä selviäis vielä yhen kerran :saint: Kaukaloa saa kyllä raahata vieläkin :D

Välistä tuntuu minustakin että tekis mieli "tehdä" toinen vauva jo nyt vaikka ensimmäinenkin on vasta kohta 6kk vanha :heart: Mutta olen päättänyt että vasta joskus ensi vuonna sitten että kerkiän nauttia esikon vauva ajasta ja keskittyä ihan vain häneen..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti-88:
Välistä tuntuu minustakin että tekis mieli "tehdä" toinen vauva jo nyt vaikka ensimmäinenkin on vasta kohta 6kk vanha :heart: Mutta olen päättänyt että vasta joskus ensi vuonna sitten että kerkiän nauttia esikon vauva ajasta ja keskittyä ihan vain häneen..

Meillä oli esikoinen 8kk kun kuopus ilmotti tulostaan. Mun mielestä ehti kyllä esikoisenkin kanssa nauttimaan ennen kun niitä olikin 2 :)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ehkä kissanpentu...

:laugh: Juu ei! Kahessa kollissa on ihan tarpeeks.

Ota tyttökisu, niin saat niitä vauvoja tasaisin väliajoin muutaman kerralla :whistle: ;)

Sepä se kun kollit on eunukkeja, parka raasut... :D

Mut naapurin kolli ojentaa pelastavan .... :D

kokemuksesta...se menee ohi...välillä...
itelläki ain välil tulee kuume, mut nyt tähän mennessä menny ohi ja kanavoitunut johkin muuhun =)
muutama mukelo kyllä löytyy =)

Yhteistyössä