nyt se probleeman pukkas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oon luvannu järkätä sukulaisille pojan 2v-kahvittelut viikonloppuna,mut just tajusin et missähän mä ne pidän :o
mä en voi ton naapurin papan takia kutsua meille porukkaa,se tulis huutaan ovelle ja parvekkeelle ja hakkais seiniä ja huutais ihmisille kun ne kulkee tossa rappukäytävässä :ashamed: ja vaikkei se mun vikani ookaan,enkä sille mitään voi,niin olis se aika noloo ja ankeeta,menis fiilis pilalle kun ei kukaan puhuis mitään kun joka lausahduksesta seuraa viiden minuutin kolina kun pappa hakkaa kävelykepillään seinää ja potkii ovee :( (olen nyt saanut asiaa isännöitsijän kanssa eteenpäin,mutta tuskin mitään ehtii viikonloppuun mennessä tapahtua....)

voisin pitää ne toisaalta mun vanhemmilla,mut sit taas haluaisin kutsua sellasia sukulaisia joiden kanssa mun isä ei tuu toimeen ja enhän mä sen kotiin voi niitä kutsua :ashamed:
kauheen hankalaa :/

Menkää piknikille puistoon :whistle: - joku tilavuokrakin tulee äkkiä kalliiks...

Ah ihania noi naapurit!! Nimimerkillä: "odottaa kuukauden päästä tapahtuvaa muuttoa kuin kuuta nousevaa..."

piknik olis tosi jees,mut vähän mietityttää ku tääl ei oikein oo mitään puistoja tms,niin pitäis mennä tohon yhdelle rannalle ja siel ei oo mitää penkkejä ja mä en viitsis vanhoja ihmisiä pistää istuun viltille maahan,tulossa kuitenkin mun isovanhempia yms :\|

Onko mahdollista lainata tiloja esim. jostain leikkipuistosta tai perhetalosta?? Me ollan usein synttäreitä pidetty juuri noissa paikoissa, ja on ollut todella helppoa, kun on lelut, astiat ja muut talon puolesta, ja vuokraa ei ole tarvinnut maksaa. Kunhan siivoaa jälkensä!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:53 harmaana kirjoitti:
Onko teidän talossa kerhohuonetta?

Meillä kerhohuonetta saa käyttää juhliin jos haluaa =)

on,mut se on romuvarastona,ei sitä oo käytetty vuosiin ja mä en sitä jaksa alkaa raivaan :ashamed:

matami-mutkula aivan loistava idea,meiltä tulee sellanen 15henkee :wave: :D

no,tarvii jutella äitin kanssa vielä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:57 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:55 Farouk kirjoitti:
No miks ihmees et tee ilmotusta tollasesta papparaisesta :o

Uskomatonta! :o :o

yritetty on,todellakin...
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=719223

Huh mikä pappa!
Kyllä isännöitsijän pitäis todellakin tehdä jotain. Meilläkin häirikkö-mummo tossa naapurissa, mut ei sentään noin paha vaik säännöllisin väliajoin hakkaakin ovea ja huutaa varkaiksi \|O ;)
Voisko tosta tehä varotuksen? Eiks kolmannen jälkeen lennä pihalle!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:55 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:53 harmaana kirjoitti:
Onko teidän talossa kerhohuonetta?

Meillä kerhohuonetta saa käyttää juhliin jos haluaa =)

on,mut se on romuvarastona,ei sitä oo käytetty vuosiin ja mä en sitä jaksa alkaa raivaan :ashamed:

matami-mutkula aivan loistava idea,meiltä tulee sellanen 15henkee :wave: :D

no,tarvii jutella äitin kanssa vielä...

No voi voi :/

Sitten ei auta muu kuin järjestät ne sen papparaisen luona :D jos hänkin intoutuis juhlimaan :whistle:
Joo...tyhmä idis :ashamed:

Yhteistyössä