Nyt se sit iski:työttömyys!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskanakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskanakki

Vieras
Tulot tippuvat rapiat 500e/kk-ja hankkia pitäs pojille talvivaatteet..siihen muuta vaatetta(farkkuja,kenkiä) =( mulla ei ole rahaa!!Mulla kaatuu talous!!

Töissä kun olin,rahat riitti niukin naukin,olin työllisyystuella,enkä saanut kokonaista palkkaa.Rahat riitti suhteellisen hyvin,joka kk jäi 8 e "lillumaan".Joka sitten kuitenkin meni lapsille ns.huvitteluun(siis 4 e per poikanen kuukausittain)

Mietin,miten esim soskusta sais niihin talvitakkeihin rahan.Onko aivan mahdoton rulianssi?Ja koskapa en ole saanut mitään päätöstä liiton pv rahoista vielä,niin käsitteleekö ne ollenkaan mun hakemusta,jos sen teen?

Velallisena elämä tuntuu yhdeltä taiteilulta minimaalisilla tuloilla =/ En valita,mä mietin...vaikka tulevaisuus pelottaakin.

Me ostettiin tänään Tokmannilta kaksi Peuhu-toppavaatekertaa (siis takki+toppahousuyhdistelmät molemmille lapsille) ja siihen päälle välikausiasu (vuorellinen takki+housut) yhdelle lapselle ja tulivat kaikki yhteensä maksamaan noin 60e. Halvemmalla ei olisi saanut edes kirpputorilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä tänään;29032064:
Me ostettiin tänään Tokmannilta kaksi Peuhu-toppavaatekertaa (siis takki+toppahousuyhdistelmät molemmille lapsille) ja siihen päälle välikausiasu (vuorellinen takki+housut) yhdelle lapselle ja tulivat kaikki yhteensä maksamaan noin 60e. Halvemmalla ei olisi saanut edes kirpputorilta.

No minulla meni noihin kaikkiin 10€, kirpparilta ostin ja ovat vieläpä kuin uusia.

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;29032087:
No minulla meni noihin kaikkiin 10€, kirpparilta ostin ja ovat vieläpä kuin uusia.

Ei muuten takuulla saa 2x toppatakki, 2x toppahousut, 1xvälikausitakki, 1xvälikausihousut satsia upouusina kymmenellä eurolla miltään maailman kirpputorilta. Tarkottais, että yhden uuden vaatekappaleen hinnaksi tulisi 1,6 euroa. Siis haloo! Minä olen kierrellyt kirpputoreja iät ajat ja kyllä ne kulahtaneet käytetyt toppahaalaritkin maksaa kirpputoreilla järestään 10-30e riippuen merkistä.

[QUOTE="akka";29032322]Paljonko siis saat kuukaudessa työttömyyspäivärahaa käteen?[/QUOTE]

550e...

Muille kysyjille:
pojat 17 ja 15 kesäsiä. Joitain kirppareita olen kiertänyt,mutta ne on aika nuhjusia olleet.Kenkiä ei voi tolle 15-vuotiaalle ostaa lannerangan asentovirheen vuoksi..

Yhteistyössä