nyt se sit loppu:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuu!

Vieras
pitkän vänkäämisen jälkeen mies vihdoinki sano suoraan ettei ole kiinnostunut,kyllä mä sen tiesin mutta ei se saanut sanottua sitä kun ei ole halunnu pahottaa mieltäni. Lähes pakotin sen nyt sanomaan et onko vai eikö ja vastaus oli et ei ole. Mä olen tän itkun jo itkenyt mutta se tilanne roikkunut ilmassa jonkun aikaa ja nyt tää on/off juttu loppu kokonaan. Niin pahalta tuntuu,olis ollut parempi kun en olis enää kuullut koko tyypistä,itse olin ihan suunnatoman ihastunut. ja tuntu pahalta kuulla asioita joista sano negatiiviseen sävyyn siitä mikä sen on saanut miettimään miks ei sit loppujen lopuks ole niin kiinnostunut mitä alkuun oli. sai tuntemaan mut ihan roistolta,en vaan sanonut sitä sille. Ihan tajutonta et mä itkin tän asian jo ja kun sit taa meni vähän "on" suuntaan ni toivo heräs ja nyt sit loppu lopullisesti.
Enkä mä ymmärrä kun sano et voinhan mä sinne vielä tulla(ihan hengailemaan) mutta en mä todellakaan pysty menemään kun tiedän et toinen ei ole kiinnostunut en mä pysty olemaan vaan kavereita.
kauhee ikävä!

Kamala ajatella etten kelpais enää kellekkään!

Tsemppiä! Mulla kohta edessä sama "selkä seinää vasten"-tilanne. Tässä ollaan seurusteltu kuitenkin jo kolme vuotta, joista kaksi kihloissa ennenkuin kaikki oli ohi. Nyt tilanne on kuitenkin tämä. En usko, että mua enää sattuu niin paljon jos mut torjutaankin, kunhan loppuu tämä epätietoisuus. Saanpahan jatkaa elämääni.

Mutta voimia sulle!

Mulla tänään edessä se että kysyn mieheltä suoraan mitä hnä elämältä haluaa ja kuulunko minä suunnitelmiin. Luultavasti meidän 10-vuotinen taival päättyy tänään.

Tsemppiä ap!

[QUOTE="vieras";26969859]Tsemppiä! Mulla kohta edessä sama "selkä seinää vasten"-tilanne. Tässä ollaan seurusteltu kuitenkin jo kolme vuotta, joista kaksi kihloissa ennenkuin kaikki oli ohi. Nyt tilanne on kuitenkin tämä. En usko, että mua enää sattuu niin paljon jos mut torjutaankin, kunhan loppuu tämä epätietoisuus. Saanpahan jatkaa elämääni.

Mutta voimia sulle![/QUOTE]

Kiitos! Kyllä tää oli tiedossa jo mutta tuntu pahalta kuulla sanat kysymykseen oletko sä kiinnostunut vai et kun toinen sano "en mä sitten taida olla".
Me oltas oltu niin hyvä pari.mut eipä tiedä mitä menetti.
Enmmän mua satuttaa juurikin kai tuo mitä se sano et miks ei ole kiinnostunut tai ne asiat joista sai mut tuntemaan et olen ihan roisto.

Yhteistyössä