Nyt se sit tapajtu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vähän reilu viikko sit kirjottelin että kun meijän 10 kk ikäinen ei vielä muuta tee kuin ryömii. No, nyt sitten viikon sisällä tapahtunut huima kehitys. Tyttö nousee istumaan itse (ennen siis istui kyllä kun vain laittoi), nousee tukea vasten polvillee, ja nyt parin päivän aikana noussut seisomaankin asti, on viittä vaille ettei konttais, mut ei ihan vielä. Olen niin ylpeä, ja taas kerran nähtiin, että ihan turha alkaa huolestumaan, kyllä ne sit ajallaan lähtee :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän reilu viikko sit kirjottelin että kun meijän 10 kk ikäinen ei vielä muuta tee kuin ryömii. No, nyt sitten viikon sisällä tapahtunut huima kehitys. Tyttö nousee istumaan itse (ennen siis istui kyllä kun vain laittoi), nousee tukea vasten polvillee, ja nyt parin päivän aikana noussut seisomaankin asti, on viittä vaille ettei konttais, mut ei ihan vielä. Olen niin ylpeä, ja taas kerran nähtiin, että ihan turha alkaa huolestumaan, kyllä ne sit ajallaan lähtee :)

meillä kans tuo viperä otti ja nousi seisomaan 10kk ikäisenä ja sen jälkeen ei ole vauhti hidastunut..ja ei, emme asu porvoossa..

onnea edistymisestä.

en tiä miks porvoota lykätään mutta voin omasta tytöstäni sanoa että tytöllä oli eka alkuun tämä pakki vaihe ryömi mutta meni vaan pakkia tätä kesti aika kauan sitten meni eteenpäin hinaten jolloin potkas vauhtia toisella jalalla terkka oli huolissaan ym istu kyllä no konttaus jäi kokonaan välistä ja 10kk 1viikko tyttö oppi kävelemään ja sitä ennen pieni harjoittelu tuen varassa.

pojat taas oppivat molemmat 11kk ikäsenä käveleen mutta molemmat ovat kontanneet toinen vilkkaampi versio aloitti tukea vasten kävelyn jo n. 6kk ikäisenä mutta sitä kestikin sitten kauan ennen kun uskalsi irtaantua

Uusimmat

Yhteistyössä