Nyt se sitten tapahtuu - tämä tyttö lähtee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DD85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DD85

Vieras
Mä olen jo vuosia ja vuosia uhkaillut miestäni, että olen saanut tarpeekseni siitä, että hän lähtee perjantaina ryyppyreissulle. Joskus palaa lauantaina, joskus sunnuntaina, joskus myöhemmin. Monastin olen varoittanut ja aina siin on käynyt miten on käynyt...

No huomenna otan lapset ja lähden. Olen tehnyt kaikki valmistelut ja huomenna meen vanhempieni luo. Äijä saa pitää kämpän, se on hänen nimissään ja hänen velka. Suunnitteilla oli myydä tuo luukku ja ostaa isompi yhteisellä lainalla. Joten ei sillaikaan mitään. Toki mä oon maksanut kaikki yhtiövastikkeet jne...

Nyt mietin vaan että mimmosen lapun jättäisin. Lyhyen ilmoituksen vai pidemmän selvityksen.

Ja tää ei ole tosiaan eka varoitus, eikä viides eikä edes kymmenes. Tää oli ehkä viides todella vakava varoitus ja suorastaan lupaus lähtemisestä

Olin itse aikanaan suunnilleen vastaavassa tilanteessa. Kerran mies otti vakavissaan uhkaukseni ja lupasi "parantua". Hän saattoi siis viipyä pubireissuilla päivittäin, suunnilleen vain yöpyi kotona.Viikonloput tietenkin venähti....
No, parannuksen jälkeen hän oli kotona kaksi viikkoa, heti tilipäivänä lähti. Sanoinkin hänelle, että olisi nyt edes odottanut seuraavaan päivään tilin jälkeen, että olisin voinut edes kuvitella hänen muuttuvan.

En toki ihan oikeasti uskonut, että mikään muuttuisi, mutta tämän jälkeen minun oli helpompi lähteä.

Ikinä en ole katunut. On ollut ihanaa elää tasapainoista elämää, jossa ei tarvitse koko ajan odottaa ja jännittää, miten humalassa tullaan.

Mä kannustan sua ap, että pysyisit päätöksessäsi.

[QUOTE="Minäkö";29941112]Olin itse aikanaan suunnilleen vastaavassa tilanteessa. Kerran mies otti vakavissaan uhkaukseni ja lupasi "parantua". Hän saattoi siis viipyä pubireissuilla päivittäin, suunnilleen vain yöpyi kotona.Viikonloput tietenkin venähti....
No, parannuksen jälkeen hän oli kotona kaksi viikkoa, heti tilipäivänä lähti. Sanoinkin hänelle, että olisi nyt edes odottanut seuraavaan päivään tilin jälkeen, että olisin voinut edes kuvitella hänen muuttuvan.

En toki ihan oikeasti uskonut, että mikään muuttuisi, mutta tämän jälkeen minun oli helpompi lähteä.

Ikinä en ole katunut. On ollut ihanaa elää tasapainoista elämää, jossa ei tarvitse koko ajan odottaa ja jännittää, miten humalassa tullaan.

Mä kannustan sua ap, että pysyisit päätöksessäsi.[/QUOTE]

Tiiäkkö mitä exälles nyt kuuluu? Kuinka kauan tästä on aikaa kun lähit.

Kylhän tässä silti lasten takia vähän surettaa. Ei se, että lähden vaan se, että isä on tommonen. ELi parempi se on lapsillekkin olla ilman isää kuin joka viikonloppu ihmetellä missä se on ja sitten ihmetellä miksi se vaan makaa kotona ja on vihainen.

Eihän tuo koskaan edes ole lapsien kanssa. Viikot duunissa ja sitten kotona töllöä kattelee. Viikonloput ryypätessä. Lomat ryypätessä.

Tiiäkkö mitä exälles nyt kuuluu? Kuinka kauan tästä on aikaa kun lähit.

Tästä on jo paljon aikaa, parikymmentä vuotta. Ollaan siis jo viiskymppisiä.
Hän katuu nyt, että pilasi kaiken. Tosin tarkoitti pilaamisella varmaankin vieraita naisia...

Alkoholia menee edelleen paljon ja edelleen ihmettelen, että olen hänen kanssaan joskus ollut ja saanut kaksi lasta. Onneksi kuitenkin saanut nämä lapset :)

Hän jopa kerran ehdotti puoliksi vitsillä, että mentäisiin yhteen. En voisi edes kuvitella moista tilannetta!!!

Yhteistyössä